מועצת העיר מאחדת כוחות!

מועצת העיר מאחדת כוחות!

הוקמה וועדה ציבורית לשוק העירוני. ראש העיר, רחמים מלול, מינה במהלך ישיבת מועצת העיר ועדה ציבורית, הכוללת את סגן ראש העיר וחברי המועצה מהסיעות הבולטות, במטרה למצוא פתרונות מוסכמים, שיביאו להפעלת השוק העירוני החדש.

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול (2.1.19), החליט ראש העיר, רחמים מלול, להקים וועדה ציבורית, שתגבש פתרונות מוסכמים להפעלת השוק העירוני החדש.

לתפקיד ריכוז הוועדה, מונו רמי מדהלה, יו"ר ועד העובדים, מנהל אגף שכונות ומנהל השוק העירוני וכן ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה ושילוט, פיקוח ושיטור עירוני, כאשר חברי הוועדה יכללו נציגות מהסיעות הבולטות במועצת העיר: סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ׳ וחברי המועצה אבי קינד, אמיתי כהן ומתן דיל.

כזכור, השוק העירוני החדש הוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים לרווחת תושבי העיר והסוחרים, זאת לאחר דו"חות חמורים של מבקר המדינה, שקבע שהשוק הישן של רחובות לא רק שאינו ראוי לשימוש, אלא אף מתנהל באופן לא תקין, תוך חיבורים פיראטים של דוכנים לחשמל ומים. בין היתר, סבל השוק מהזנחה קשה והפך לפצע בלב ליבה של העיר.

רחמים מלול, ראש העיר: "עם כניסתי לתפקיד התחלתי בתכנון שוק עירוני חדש, בביצוע ה.ל.ר (החברה לפיתוח רחובות) אולם לאורך כל הדרך עלו קשיים, אשר הגיעו לכדי פתרון זה אחר זה ובראשם, פתרונות משפטיים לסוגיות בעלות על הנכסים וביצוע הפרויקט המורכב בהדרגה, זאת לצד פתרונות תחבורתיים וסביבתיים. עם סיום בנייתו של השוק החדש הסתמנו קשיים נוספים בהעברת השוק הישן למשכנו המפואר אולם כעת, אני נחוש להשלים את הפרויקט, ולכן בניסיון אחרון להימנע מהוצאת צווי פינוי מיניתי ועדה מבין חברי מועצת העיר לנהל מו"מ אחרון עם הסוחרים".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר, אשר בירך על הקמת הוועדה: "מטרת הוועדה היא למצוא פתרון מיידי לטיפול בהעברת השוק למבנה החדש והמשך פיתוח האזור כולו ובניית חלקו השני של השוק ושל החניון התת קרקעי. אני שמח שהצעתי מלפני שנה התקבלה בסופו של דבר. כולי תקווה שבשיתוף פעולה מצד כל הנוגעים בדבר נצליח למצוא פתרון, לטובת תושבי רחובות. היעד שלנו הוא לגבש פתרון מוסכם תוך פרק זמן קצר ככל האפשר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh