אגף השכונות פונה לפעילי הקהילה להגיש הצעות לאירוע קהילתי לטו' בשבט

אגף השכונות פונה לפעילי הקהילה להגיש הצעות לאירוע קהילתי לטו' בשבט

קול קורא מאגף השכונות בעיריית רחובות: פונה לוועדי השכונות ופעילים חברתיים לקיים אירוע קהילתי לטו' בשבט במקום מגוריהם. ארבע ההצעות הטובות ביותר לאירועים – ימומנו על ידי האגף.

אגף השכונות בעיריית רחובות קורא לשכונות לקיים אירועי טו' בשבט בשכונות.

מעורבות בקהילה היא גורם חשוב באיכות החיים בשכונה, בקהילה ובעיר. היא הופכת את התרומה לקהילה לחלק מאורח החיים, מאפשרת מפגש עם מגוון אוכלוסיות, מזמנת מודעות לבעיות, יכולת להבין את הזולת ונכונות לנתינה אמתית, יכולת לקיים דפוסי תקשורת יעילה עם אוכלוסיות מגוונות, מעוררת חשיבה מעשית על אופציות להשגת שיפור והובלת תהליכי שינוי.

יו"ר אגף השכונות, רמי מדהלה, מסביר את יעדי התכנית לשנה זו: "סיימנו את שנת 2019 כיעד לשיתוף הציבור באופן המרבי. אנו מבקשים מהשכונות לבוא עם יוזמות . אנו כאן כדי לשמוע, לעזור ולעשות יחד אתכם את המיטב לטובת קידום פני השכונה, קידום התושבים והעצמת הקהילה במסגרת השכונות.  אנו קוראים לוועדים ולפעילי השכונות להגיש הצעה לקיום אירוע ט"ו בשבט אצלכם בשכונה".

חבר המועצה, מחזיק תיק השכונות ויזמות חברתית, שאול צגהון: "טו' בשבט הוא חג לסביבה, וחלק נכבד מהפעילות הקהילתית נוגע בסביבה. אני מזמין את פעילי השכונות, וועדי השכונות לקחת חלק באירועי ט"ו בשבט הקהילתיים, למען מעורבות בשיפור באיכות החיים בעיר ולפנות אלינו בהצעות לקיום אירוע משמעותי קרוב לבית".

האירוע הקהילתי האמור לעיל, ישרת 2 מטרות עיקריות: מטרה חברתית (סביבה/קיימות, שת"פ בין דורי, צרכים מיוחדים), והתמקדות במקום ייעודי ברחבי השכונה הזקוק לטיפוח ובשיתוף עם תושבי השכונה, לערוך תכנית פעולה פיזית לשיפור חזותי משמעותי.

וועדי שכונות, פעילים חברתיים, ותושבים עם אג'נדה חברתית לקידום שינויים ולשיפור איכות החיים בשכונה, מוזמנים להעביר הצעותיכם לאנשי הקשר הרשומים מטה, או לכתובת המייל : ofir_otmi@rehovot.muni.il. הצעות יש להגיש עד לתאריך 13.1.19.

מתוך ההצעות שיתקבלו ייבחרו 4 יוזמות לאירועים, שימומנו על ידי אגף השכונות.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh