איך לבחור טכנאי מחשבים?

איך לבחור טכנאי מחשבים?

אנו משתמשים רבות במחשב הפרטי שלנו כדי לכתוב עבודות סמינריוניות, לעבוד בעבודות זמניות מהבית או לשחק במשחק המחשב האהוב עלינו ולצפות בסרט טוב. אנו קשורים מאוד למחשב שלנו ולא מתארים את חיינו בלעדיו. ולכן כשיש תקלה בלתי צפויה במחשב, אנו נוטים להילחץ ולאבד את העשתונות. אך לפני שנתייאש ונלך לקנות מחשב חדש, חשוב לזכור כי טכנאי מחשבים מקצועי יכול לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

אתם בוחרים את טכנאי המחשבים שלכם

מכיוון שמדובר במחשב האישי שלכם, נכס יקר עבורכם לכל הדעות שבו שמור מידע אישי ורגיש, חשוב לבחור טכנאי מחשבים מנוסה ומקצועי. אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם בכך:

  • האם יש לו תעודה – לטכנאי המקצועי צריכה להיות תעודה המעידה על כישוריו.
  • ניסיון בתחום – לא מומלץ לבחור בטכנאי מתחיל הפותח את לוח האם של המחשב בידיים רועדות. במקום זאת כדאי לפנות לטכנאי מנוסה ומקצועי. חשוב להתעניין בשנות הניסיון שיש לטכנאי בתחום.
  • האם הטכנאי זמין – כשהמחשב שלכם מתקלקל, אתם מסוגלים להפוך עולמות, בייחוד אם העבודה שלכם תלויה בו. לפיכך, מומלץ לוודא שהטכנאי זמין לבוא ולתקן את המחשב בזמן הקרוב.
  • כמה זמן לוקח לטפל במחשב שלכם – את רוב התקלות ניתן לפטור במהירות, בייחוד במקרים שבהם למחשב שלכם קיימת תקלה נקודתית. טכנאי מקצועי יכול לתקן כל תקלה כמעט תוך זמן קצר.
  • אמינות – טכנאי מחשבים מקצועי צריך להקפיד על שקיפות מלאה כשהוא בוחן את המחשב של לקוחו. לדוגמה, כאשר הטכנאי מבין כי התיקון של המחשב יעלה הרבה יותר מרכישת מחשב חדש, הוא יציע ללקוחו לוותר על התיקון מבלי לנסות ולדלות ממנו כסף.
  • המחיר – השאלה הבוערת ביותר העולה בעת כל תיקון היא "כמה זה עולה?". מצד אחד, אל תתפתו לפנות לטכנאי מחשבים המציע תיקונים במחירים זולים, כי ייתכן שמדובר בטכנאי בלתי מנוסה שהתיקונים שלכם יעלו לכם ביוקר. זכרו כי כדי לקבל שירות טוב, לפעמים צריך לשלם מעט יותר.

מבצעים פרמוט עם טכנאי מקצועי

המחשב נתקע בכל רגע? אתם מקבלים התראות חוזרות ונשנות על וירוסים ותוכנות נוזקה מהאנטי-וירוס שלכם? נראה שהגיע הזמן לבצע פרמוט מחשב. הפרמוט צריך להתבצע על ידי טכנאי מחשבים מקצועי, שכן משמעו מחיקת כל המידע המצוי בו – מערכת הפעלה, קבצים, דרייברים, תוכנות ועוד. המטרה העיקרית בפרמוט היא להשמיד את כל הווירוסים והנוזקות שהצטברו במחשב לאורך הזמן.

פונים לחברה הנכונה  

סיבים טכנאי מחשבים בחיפה היא חברה מקצועית הפועלת מעל ל-10 שנים בתחום המחשבים. בחברה תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים הכוללים תיקוני מחשבים נייחים וניידים, שירותי גיבוי מידע ושחזורו, תמיכה מרחוק ועוד.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh