בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

קניון עופר רחובות במחווה נשית: קפה ומאפה, הרצאה ייחודית והקרנת הסרט: "מרי מלכת סקוטלנד". הפעילות תתקיים ביום א' ה-27.1.19.

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, מציע לנשות רחובות והסביבה בוקר נשי ומיוחד, הכולל קפה ומאפה, הרצאה מרתקת וצפייה בהקרנת סרט.

ביום א', ה-27.1.19, קניון עופר רחובות יקיים בוקר מיוחד שכולו כיף ופינוק במיוחד לנשים, עם הקרנת הסרט "מרי מלכת סקוטלנד" והרצאה "האומץ להיות מי שאני – החיים קצרים, אז למה לבזבז אותם על מה שאחרים  חושבים ואומרים?" על ידי המדריכה אושר שניידרמן.

להלן התוכנית

9:30-10:00- התכנסות וכיבוד קל.

10:00-10:40 – הרצאה: "האומץ להיות מי שאני – החיים קצרים, אז למה לבזבז אותם על מה שאחרים  חושבים ואומרים? הרצאה על ידי המדריכה אושר שניידרמן על נאמנות לאמת הפנימית שלנו ועל מה שנכון ומדויק עבורנו.

אושר שניידרמן בעלת M.A בטיפול רגשי, מתן כלים לפתרון קונפליקטים וקבלת החלטות, להתמודדות עם לחץ וכן חידוד מיומנויות תקשורת ויחסי- אנוש,  יוצרת המיזם "יחסים זה נכסים"- ייעוץ אישי למנהלים, הרצאות וסדנאות, מיינדפולנס בארגונים.

10:45- הקרנת הסרט: "מרי מלכת סקוטלנד "– סיפור על החיים הסוערים של מרי סטיוארט שניסתה להדיח את בת דודתה, מלכת אנגליה אליזבת הראשונה מתפקידה, ונידונה לשנים בכלא ולהוצאה להורג.

רכישת הכרטיסים תתבצע בקופת הקולנוע  |  הכניסה להרצאה תהיה בעלות של כ-45 ₪.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh