שבוע של חגיגות קטיף בחווה החקלאית ברחובות לרגל טו' בשבט

שבוע של חגיגות קטיף בחווה החקלאית ברחובות לרגל טו' בשבט

החווה החקלאית ע"ש שולמית פרליס ברחובות – מוסד חינוכי ייחודי עירוני- חוגגת בשבוע האחרון את טו' בשבט, בקטיף של היבול ששתלו יחד עם תלמידי בתי הספר וגני הילדים בעיר.

החווה החקלאית ע"ש שולמית פרליס ברחובות, חוגגת השנה את טו בשבט, במהלך שבוע ימים, יחד עם תלמידי מוסדות החינוך בעיר, במגוון פעילויות ייחודיות בגן ירק שופע יבול.

במסגרת זו, התלמידים השתתפו בפעילויות חווייתיות שנערכו במגוון תחנות הפעלה, החל מחידון בנושא חדשנות בחקלאות, דרך קטיף לימונים, סחיטת מיץ הדרים בפרדס, הרקדה לצלילי שירי חקלאות ועוד, ובכיתות החינוך המיוחד נעשתה פעילות ייחודית.

מתחילת השנה מגיעים תלמידי בתי הספר וגני הילדים בעיר, אשר יוצאים אל מרחבי העבודה בחווה, שותלים וזורעים וטו בשבט הוא בעצם שיא היבול שבו הילדים קוטפים את היבול המרשים, הכולל שורשי גזר, גבעולי קולורבי, חסה, כרוב, בצל ירוק, ברוקולי וכרובית

מספרת ליזי עדני, מנהלת החווה: "השנה עסקנו בחדשנות בחקלאות עם פעילויות מגוונות שנערכו בארבע תחנות ברחבי החווה. טו בשבט הוא חג שבו אנחנו חוגגים ומשמחים את הילדים ויוצרים חוויה חקלאית ייחודית מחוץ לכותלי בתי הספר וגני הילדים. אני מאחלת, שנזכה לאביב משכר של לבלוב ופריחה, הצלחה לכל תלמידי ומורי רחובות בהמשך".

בחווה החקלאית ע"ש שלומית פרליס, פוקדות מדי שבוע, למעלה מאלף זוגות ידיים חרוצות, של תלמידי בתי הספר בעיר רחובות. את התלמידים מקבל צוות מורים מסור ואוהב וביחד יוצאים אל מרחבי העבודה, ביניהם גן הירק, חממת החקר, חממת התות, ערוגות התבלינים, המשתלה והמנבטה. בכוחות משותפים מגדלים ומטפחים, ו"על הדרך" מתבוננים, לומדים וחוקרים כיצד ומתי יש לגדל? מהם התנאים הרצויים? מה עשוי להשפיע על תוצרת מיטבית? ועוד ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh