עיריית רחובות ובכיריה משתתפים בקמפיין העולמי ליום השואה הבינלאומי we remember

עיריית רחובות ובכיריה משתתפים בקמפיין העולמי ליום השואה הבינלאומי we remember

ראש העיר, רחמים מלול: "חייבים לזכור את העבר, כדי שהעתיד יהיה טוב יותר. המטרה היא להעלות את המודעות לזכר השואה וללקחיה , שרלוונטיים גם בעידן שלנו היום".

הקונגרס היהודי העולמי, ארגון בינלאומי המייצג מעל ל-100 קהילות יהודית ברחבי העולם, החל פעם נוספת בהכנות לקראת קמפיין זיכרון יום השואה הבינלאומי – #WeRemember עבור שנת 2019, אשר מתרחש בכל שנה בתאריך ה-27 בינואר.

קמפיין זה שם לעצמו למטרה לרתום את ההשפעה של המדיה החברתית ולהעלות את המודעות והידע לנושא השואה – וכל צורות שנאת הזרים ורצח עם ברחבי העולם – ובמיוחד לפעול לחינוך הדור הצעיר במטרה לוודא שאכן לעולם לא עוד.

כחלק מכך, מבקשים מאנשים ברחבי העולם להצטלם עם שלט הנושא את שם הקמפיין – #WeRemember יחד עם אזכור הקונגרס היהודי העולמי – ולהעלות אותו לרשתות החברתיות.

קמפיין זה הפך לתנועה של ממש, ומנהיגים ואנשים בעלי השפעה רבה ברחבי העולם השתתפו גם כן – מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטיירש, גל גדות, מועדון הכדורגל צ'לסי, מכבי ת"א בכדורסל, בעלי ניו-אינגלנד פטריוטס רוברט קראפט, ורבים נוספים.

בשנה שעברה זכה הקמפיין להצלחה חסרת תקדים, כאשר למעלה מ-650 מיליון אנשים ברחבי העולם נחשפו לקמפיין, ולמעשה, 1 מכל 11 אנשים ברחבי העולם נחשף לקמפיין #WeRemember.

ראש העיר רחמים מלול הנחה לקחת בכך חלק והעלה תמונה לעמוד הפייסבוק שלו: "חייבים לזכור את העבר, כדי שהעתיד יהיה טוב יותר. המטרה היא להעלות את המודעות לזכר השואה וללקחיה , שרלוונטיים גם בעידן שלנו היום. אנו זוכרים את יום השואה הבינלאומי למען לא יישכח העבר, ולמען יצירת עתיד טוב יותר לדור הבא".

אמש הוא הצטלם עם עובדי העירייה ועם השלט וכיתוב WeRemember שהועלה לעמוד הפייסבוק של העירייה. בכירים נוספים הצטלמו עם השלט והעלו אותו לעמוד הפייסבוק שלהם כמו בנצי שרעבי, זהר בלום, יניב מרקוביץ, גיא צור ואוה גור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh