משפצים את הדירה

משפצים את הדירה

כאנשים שאוהבים חידושים, במשך זמן רב אתם חושבים על שיפוץ הדירה שלכם. אולי החלטתם להוסיף מרפסת, לשבור את הקיר המפריד בין שני חדרי השינה כדי לקבל חלל גדול יותר, או להחליף את האריחים הישנים באמבטיה ובמטבח באריחים חדישים וחזקים יותר. על כל פנים, כמו כל דבר בחיים שיפוץ דירה ברחובות מתחיל בתכנון מדוקדק.

בשלב הראשון, אתם צריכים השראה

אינכם יכולים לקרוא לשיפוצניקים המבצעים שיפוץ דירה ברחובות מבלי להחליט תחילה מה אתם רוצים לעשות. זה הזמן להוציא את הקטלוגים הקשורים בתחום השיפוצים ועיצוב הדירות ולקבל השראה. תוכלו גם לבקר אצל חברים ששיפצו את הבית לא ממזמן ולהתרשם מהעבודה שהתבצעה.

השלב השני – הגדרת המטרה

מעבר להשראה שאתם צריכים לקבל, עליכם להחליט לשם מה אתם מבצעים את השיפוץ. אם אתם מעוניינים להשקיע בדירה כדי להשכיר אותה לאחרים ולקבל רווחים פסיביים, לרוב יהיה מדובר בשיפוץ סטנדרטי ולא מעמיק. כדי להעלות את הערך של הדירה, חשוב לבצע תיקוני חשמל ואינסטלציה ואולי להוסיף מרפסת או חדר. אך מכיוון שלא מדובר בדירה שתשמש אתכם למגורים, העיצוב פחות חשוב עבורכם.

מנגד, אם מדובר בדירה שנועדה למגורים לטווח ארוך, כדאי להשקיע יותר בעיצובה. כי מעבר לבעיות התשתיות שאתם רוצים לפתור, אתם מעוניינים גם לחזור הביתה בסיומו של יום עבודה ארוך ולהגיע לדירה מעוצבת לתפארת. במקרה זה התקציב עבור שיפוץ הדירה גבוה יותר, וייתכן שתצטרכו לקבל אישורים מהעירייה כדי לקדם את השיפוצים הנרחבים.

ועוד מילה על הגדרת התקציב: כולנו יודעים ששיפוץ דירה אינו זול ועשוי לעלות עשרות אלפי שקלים. לפיכך, חשוב להגדיר מראש את התקציב שאתם מוכנים להשקיע בדירה. כמו כן, הביא בחשבון חריגות והוצאות בלתי צפויות כאשר מדובר בשיפוצים. כך תחסכו לכם הפתעות בלתי נעימות.

כמה מילים על שיפוץ המטבח שלכם

שיפוץ דירה ברחובות כולל לא פעם שיפוץ מטבח. המטבח הוא המקום שבו מתרחשת פעילות ענפה בכל עת. אתם מבשלים, מנקים, חותכים ירקות ומכינים ארוחות לתפארת. לפיכך, למטבח יש נטייה להישחק ויש צורך לחדש אותו בכל כמה שנים. לפני שאתם בוחרים את האריחים למטבח שלכם או את הווילונות לחלונות, חשוב לשים לב לדבר אחד והוא מיקום הפריטים בו. בדרך כלל מדובר על משולש הזהב: הכיור, המקרר והגז. עליכם לחשב את המרווחים הנכונים ביניהם, על מנת שתוכלו לוע במטבח ללא בעיות.

דבר חשוב נוסף שיש לתכנן בעת שיפוץ המטבח שלכם הוא ארונות המטבח. מומלץ למדוד את האורך והרוחב של הארונות שלכם, כך שהם יוכלו להיכנס למטבח שלכם בדיוק רב. אל תתעקשו להכניס למטבח ארונות גדולים יותר מהשטח שיש לכם. ארונות כאלה יחסמו את הכניסה ויפריעו לכם להתנהל במטבח שלכם.

ולסיום, כדאי לבחור את האריחים המתאימים. התייעצו עם חברים, בחרו קטלוגים ומצאו את העיצוב המתאים לכם. כמובן, חשוב לבחור אריחים איכותיים שישמשו אתכם לטווח ארוך.

צילום: סוגרים הכל לדירה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh