הרצאות מעוררות השראה

הרצאות מעוררות השראה

פרויקט חדש של החברה העירונית: הרצאות מעוררות השראה לתלמידי חטיבות הביניים בעיר.

בחברה העירונית לתרבות נופש וספורט עוסקים ,בין היתר, בחינוך לא פורמלי ברחבי העיר. בימים אלה החל פרויקט מיוחד של החברה העירונית בחטיבות הביניים בעיר, בשיתוף עם משרד התרבות והספורט ואגף החינוך בעיריית רחובות: הרצאות מעוררות השראה לתלמידי חטיבות הביניים בנושאי העצמה אישית, חינוך לסובלנות ונגד אלימות וכן בנושאי תקשורת.

ההרצאה הראשונה נערכה היום בביהס אורט רחובות על ידי כוכב הכדורגל אבי נימני, שחקן נבחרת ישראל וקפטן מכבי ת״א לשעבר.

נימני נשא בפני התלמידים הרצאה מעוררת השראה בנושא הצלחות וכישלונות בחיים, והאמונה בעצמך כדרך להגשמת חלומות והספורט כדרך חיים. התלמידים היו מרותקים ובסופה עטו עליו בבקשה לצילום משותף.

איציק עובדיה, מ"מ מנכל החברה העירונית, שנכח היום בהרצאה, אמר כי "שוב לנו להעניק את המעטפת החינוכית גם בדרך חווייתית הקרובה לליבם של התלמידים. הצלחת השיחה היום של נימני מוכיחה כי מדובר בפרוייקט אפקטיבי ומוצלח. נמשיך לפעול במגוון דרכים לעידוד ערכי הספורט, והחינוך הלא פורמלי בעיר".

אבי סער מנהל קריית החינוך אורט רחובות: "קריית חינוך אורט רחובות מנחילה לתלמידיה ערכי מצוינות, מוטיבציה, התמדה, יושר, יושרה ועבודת צוות לתלמידיה באמצעות הרצאות על ידי הספורטאים המובילים בארץ. אנו רואים חשיבות גדולה בחינוך הערכי ורואים בו נידבך חשוב ומרכזי בבית הספר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh