מלגות חדשות בעיר

מלגות חדשות בעיר

לראשונה: קרן אמה גילברט באמצעות שותפות ביחד רחובות – מיניאפוליס חילקה מלגות לסטודנטים תושבי רחובות.

לראשונה ברחובות חולקו השבוע במעמד ראש העיר, רחמים מלול, 6 מלגות לסטודנטים תושבי העיר בסך כ-3,600 ₪ כ"א מטעם קרן אמה גילברט, במסגרת שותפות ביחד עיריית רחובות- מיניאפוליס של הסוכנות היהודית

השבוע חולקו לראשונה מלגות לסטודנטים תושבי העיר מטעם קרן אמה גילברט, במסגרת שותפות ביחד של עיריית רחובות והפדרציה היהודית במיניאפוליס והסוכנות היהודית.

המלגות חולקו בלשכת ראש העיר, רחמים מלול, יחד עם גדעון ונר , מנהל שותפות ביחד רחובות-מיניאפוליס וקרן זמיר- ברק, רכזת המלגות בשותפות.

קרן אמה גילברט הוקמה על מנת לסייע פיננסית לסטודנטים, בנים להורים ששרתו בצבא.
הקרן שייכת לפדרציית מיניאפוליס, הקהילה היהודית ה"תאומה" של רחובות באמצעות שותפות "ביחד" של הסוכנות היהודית. לפני כשנה החליטו בפדרצייה היהודית במיניאפוליס להרחיב את  שיתוף הפעולה עם השותפות ברחובות, ולהוסיף מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר.

במסגרת תהליך קבלת המלגה, נדרשו המתמודדים לכתוב כחצי עמוד על יחסינו עם יהדות התפוצות, והם אף  יתנדבו במסגרת שותפות "ביחד" למטרה הקשורה ביחסי ישראל והתפוצות.

לאחר שקלול כל הקריטריונים נבחרו 6 סטודנטים, אשר קיבלו מלגה בסך של כ- 3600 ₪:

אלעד אזאצ'י, אשרת ניר, דרור אבידר, לינוי ענאקי, רון כובשי ושחר הלל.

רחמים מלול, ראש העיר: "אני שמח כי גם הסטודנטים תושבי העיר נהנים מהשותפות עם אחינו בתפוצות. אני מודה לקרן אמה גילברט על תמיכתה".

גדעון ונר, מנהל שותפות ביחד רחובות-מיניאפוליס: "הקרן בחרה לקשור את עצמה לשותפות ביחד רחובות, לאור הקשרים הטובים והרחבת המעגלים. אנו מודים על החיבור שנוצר ומברכים בהמשך עשייה ותרומה חינוכית העוסקת בעם היהודי".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh