הפורום לקידום מעמד האישה פתח קורס נשים מנהיגות

הפורום לקידום מעמד האישה פתח קורס נשים מנהיגות

בשבוע שעבר נפתח קורס מנהיגות נשים במסגרת פעילות הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות

הקורס נועד לפתח מנהיגות בקהילה לפעילות למען נשים בעיר רחובות. את הקורס מרכזת מעיין שמעייה אדר, והוא מנוהל בשיתוף פעולה עם עמותת כ"ן ומרכז  אדווה.

מטרת הקורס היא להעניק ידע וכלים מעשיים לנשים המעוניינות להשתלב בתחומי העשייה הציבורית מנקודת מבט מגדרית והזדמנות לפתח פרויקט או מיזם חברתי לקידום מעמד האישה.

הקורס יכלול ידע וכלים בנושאים כמו מנהיגות והובלת שינוי, קבלת החלטות, הבנת המערכת המוניציפאלית ותקצוב מגדרי, ובנוסף גם נתנסה בבנייה והוצאה לפועל של פרויקט חברתי שנבחר.

הקורס מורכב בחלקו הראשון מ10 מפגשים, ועוד 4 מפגשים בצוותי העבודה שיוקדשו לעבודה משותפת על הפרויקט שנבחר.

בקורס משתתפות נשים בין הגילאים 33 ועד 68. המשתתפות יכירו דרך הקורס נשות מפתח בעיר, ויוכלו "להתרשת", ללמוד על נושאים חדשים ומעניינים, לשכלל ולחדד את הכלים שיש להן כנשים שמנהיגות שינוי בנושאים שחשובים לנו, ולהתנסות בהובלה של שינוי כזה בפועל.

מפגש סיום הקורס והצגת הפרויקטים יתקיים בתאריך ה- 6.5.

ח"מ אווה גור, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "הקורסים  מועברים על ידי צוות איכותי ומקצועי ומסובסדים  על ידי הפורום לקידום מעמד האישה. אנו שמחים להניח תשתית לקידום מנהיגות נשית בעיר".

אביבה חלבי, יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה "כחלק מהפעילות השנתית אנו מאפשרות לנשים מגוון קורסים בהן תוכלנה לקבל כלים לפיתוח מנהיגות, ליזמות ויצירתיות והעצמת תרומתן לקהילה ולחברה, תודה לכל הנשים הנפלאות שלקחו חלק בתכניות, בסדנאות ובקורסים. בלעדיכן, זה לא היה קורה!! מזמינות אתכן להשתתף בעוד פעילויות ואירועים, להציע רעיונות, לשתף אותנו בצרכים שלכן ולשמוע אתכן, כדי שיחד נמשיך ליצור קהילת נשים חזקה ומלוכדת ברחובות".

לפרטים : הפורום לקידום מעמד האישה 08-6490847 / nashim.rehovot.muni.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh