שיטת  NLP – כיצד היא יכולה לעזור לנו

שיטת  NLP – כיצד היא יכולה לעזור לנו

מעת לעת, אנחנו שומעים על שיטות ודרכים שונות כיצד להתמודד עם מצבים מסוימים בחיים. אנחנו הרי כל הזמן מחפשים דרכים כיצד להתמודד עם המציאות, כיצד להתמודד עם סיטואציות מסוימות שאנחנו לא תמיד מסוגלים לעמוד מולה, במובנים מסוימים, אנחנו מחפשים כל הזמן דרכים איך להתקדם, ולהגשים את החלומות שלנו.

אחת השיטות הפופולאריות ביותר כיום לתהליך כזה, תהליך של שינוי והעצמה, היא שיטת NLP. מדובר על שיטה שמלמדת אותנו כיצד להשתמש בכלים לשוניים מסוימים, כך שישקפו לנו את המציאות בצורה הרבה יותר נכונה. זה נכון הן לגבי מצבים בהם אנחנו מדברים עם עצמנו, לא דווקא באופן מעשי אלא באופן תודעתי, כאשר אנחנו מבקשים לשקף לעצמנו את הסביבה, את המצב בו אנחנו נמצאים, סיטואציה כזו או אחרת ועוד. אך גם כשאנחנו מדברים עם אנשים אחרים. יש לכך השפעה. הרי שאנחנו מדברים עם בן או בת זוג, יש ללשון ולמילים, משמעות רבה, כוח גדול.

בעת שיטת NLP, אנחנו יכולים לקלוט מידע דרך החושים שלנו, אנחנו יכולים לראות כיצד המוח מקבל את אותם נתונים מהשטח וכיצד הוא מעבד אותם, ולאחר מכן, כיצד אנחנו משקפים את אותם נתונים וחוויות דרך הפן הלשוני, כיצד אנחנו רואים את הדברים דרך המילים, ובסופו של תהליך, איך אנחנו יוצרים את השינוי באמצעות השפה, באמצעות התת מודע שלנו, איך אנחנו הפכנו את מה שאיבדנו במוח בשלב הראשון, והעברנו למילים בשלב השני, איך זה מגיע למצב בשטח בו אנחנו יוצרים את השינוי וחווים אותו.

כיצד לומדים את כל עניין הnlp

לשמחתנו בשביל ללמוד את השיטה, אנחנו יכולים להירשם לקורס NLP, שם נוכל ליהנות מידע וניסיון של מרצים בכירים בתחום, אנשים שידעו לספק לנו את כל הכלים הנדרשים בשביל להבין טוב את השיטה, בשביל לדעת כיצד עלינו להשתמש בה ולא פחות חשוב, איך להפיק ממנה תועלת וכן להעביר אותה הלאה.

במהלך הקורס נלמד את הרעיונות התיאורטיים של השיטה ומן הסתם, גם את כל הכלים המעשיים, כיצד אנחנו צוברים אותם, איך אנחנו משתמשים בהם, וכיצד אנחנו מפיקים מהם תועלת. הקורס יכלול הדגמות חיות, כך שכל אחד מהמשתתפים יחווה את התהליך במהלכו מידע חדש ייכנס לתוכו, יעובד, ויצא החוצה בתור חוויה מתקנת, בתור חוויה שונה, אשר מושתת על מילים בשפה ייחודית. הקורס עובד ובנוי על עבודה עם המודע והתת מודע שלנו.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh