עורך דין הסכם ממון

עורך דין הסכם ממון

למה חשוב לקחת עורך דין ולמה חשוב לעשות הסכם.

אם היינו צריכים לחלק את היחס להסכמי ממון בקרב זוגות שעומדים להתחתן, אז סביר להניח שהיינו מקבלים שלוש תשובות עיקריות. אלה שמסכימים במאה אחוז שצריך לעשות הסכם כזה, אלה שמסרבים בכל תוקף ואלה שאדישים כלפיו, בעיקר בגלל שהם לא מוצאים סיבה כלכלית או אחרת מדוע לעשות הסכם כזה. במאמר זה אנחנו נרצה להסביר מדוע נכון לעשות הסכם ממון לפני נישואין ומדוע חשוב לשכור לשם כך, עורך דין הסכם ממון.

המשמעות של הסכם ממון היא אחת, להגיע להסכמות והסדרים לגבי חלוקת הרכוש והממון לפני שמתחתנים, אם חס וחלילה הנישואים לא עולים יפה. כלומר, אם מתגרשים יש הסכם מוכן כיצד מחלקים את הרכוש והממון. ההסכם מנוסח כאמור על ידי מי שמתמחה בכך, עורך דין הסכם ממון והוא צריך לקבל את הסכמת בית המשפט, על מנת לוודא שהוא לא נחתם בלחץ, וכן על מנת שהוא לא פוגע באינטרסים של אף אחד מהצדדים וכן של הילדים.

במסגרת הסכם ממון לפני הנישואין, למעשה מניחים את ההסכמות לאופן בו יחלקו את הרכוש במקרה של גירושים, על מנת לא להגיע למצב שתהליך זה יהיה קשה, מורכב וכפי שקורה לא פעם, גם מכוער. צריך לזכור, תהליכי גירושים יכולים לקחת שנים רבות רק בגלל מריבות על חלוקת רכוש וממון, בוודאי כשמדובר על בני זוג שכל אחד מהם מביא עמו ממון רב לנישואים וכן ביחד הם צוברים ממון משותף.

מדוע חשוב לשכור עורך דין?

למעשה כל ההסכם נכתב ומנוסח על ידי עורך דין הסכם ממון. הוא לא יכול להיות מנוסח על ידי כל אחד. עורך דין ידע להסביר את הצדדים המשפטיים של ההסכם, לנסח אותו באופן כזה שתואם לחוק וכמובן באופן כזה שבית המשפט יהיה מוכן לקבל אותו. במידת הצורך, הוא גם ייצג את הצדדים מול בית המשפט.

בכל מקרה, נכון יהיה מצד שני הצדדים להשתמש בשירותי עורך דין הסכם ממון בין ידועים בציבור אשר גם ייצג אותם במידה וההסכם איננו מתבצע כלשונו על ידי הצד השני או מכל סיבה אחרת.

אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של עורכי דין שמתמחים בתחום של הסכמי ממון, וחשוב מאוד לבחור מישהו שאפשר לסמוך עליו, מישהו שיש לו ניסיון רב בתחום, אמין ומקצועי, ולא פחות חשוב, יש לבחור עורך דין זמין שידע לספק את כל הכלים ואת כל התשובות הנדרשות בנושא.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh