דשא סינטטי – מדוע הוא יכול להתאים לנו?

דשא סינטטי – מדוע הוא יכול להתאים לנו?

עם השנים, יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בדשא סינטטי בין אם מדובר בדשא לחצר, גינה, מרפסת, גג וכן מקומות אחרים. לא רק אנשים פרטיים בוחרים להשתמש בדשא מסוג זה אלא גם גורמים אחרים, ציבוריים, עסקיים ועוד. לכן אנחנו יכולים למצוא מרבדים של דשא כזה בגנים ופארקים ציבוריים, בתי קפה, מסעדות, ובשורה ארוכה של בתי עסק מסוגים שונים.

יש יתרונות רבים לשימוש בדשא סינטטי, בין אם זה במבנים פרטיים ובין אם זה במקומות אחרים. לפני שנציג את היתרונות השונים, צריך להבין מה זה אומר בעצם מרבדים של דשא כזה וכן, למה משתלם לקנות דשא סינטטי בזול ומדוע לא חייבים להשקיע הרבה כסף בזה.

דשא כזה, כפי שניתן להבין, הוא לא דשא אמיתי, כזה שאנחנו צריכים לזרוע ולחכות שהוא יצמח, מדובר במרבדים שמזכירים במראה שלהם דשא רגיל אך למעשה, מדובר בחומר סינטטי לכל דבר. אנחנו יכולים למצוא ולהשתמש במרבדים שלו בגדלים שונים ואלה יכולים להתאים לצרכים שונים, כאמור. אנחנו צריכים להחליט איפה להציב אותם וכיצד.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מרבדים שונים של דשא מסוג זה אשר נמכרים במחירים שונים. אנחנו לא חייבים בהכרח לקנות דשא סינטטי במחיר גבוה, הכל תלוי כמובן בסוג הדשא, באיכות שאנחנו מחפשים, וכן הכל תלוי בשאלה, מה בדיוק אנחנו רוצים לעשות איתו. לעיתים גם מרבדים במחיר מוזל, יכולים לעזור לנו.

מה היתרונות של דשא סינטטי

יתרון בולט אחד הוא שאנחנו יכולים לעשות איתו כל מה שאנחנו רוצים. להבדיל מדשא רגיל שצריך אדמה וצריך שמש ומים, פה אנחנו יכולים להשתמש בדשא איך שאנחנו רוצים, ולהציב אותו איפה שאנחנו רוצים.

יתרון אחר, אין עלויות נלוות. מלבד רכישת המרבד והצבתו, אין לנו עוד עלויות. אנחנו יכולים לשים אותו איפה שאנחנו רוצים, ואין לנו שום עלויות, לא של מים, לא של חשמל או כל דבר אחר.

יתרון נוסף, אנחנו יכולים להחליף אותו לעיתים תכופות, אנחנו יכולים לבחור במרבדים חדשים במקום, אם המרבד הישן לא מוצא חן בעינינו. שלא נדבר על זה, שאנחנו יכולים פשוט להסיר אותו אם אנחנו רוצים ולהתקין במקום דברים אחרים.

צריך לומר, דשא מסוג זה הוא יפה, איכותי, נראה טוב, ואפשר להשתמש בו בצורה נוחה ופשוטה. אנחנו יכולים ליהנות ממנו בצורה נוחה ופשוטה. לשחק עליו, לשכב או לשכב, לנוח, כל מה שאנחנו רוצים.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh