פורים מהאגדות ברחובות

פורים מהאגדות ברחובות

החברה העירונית רחובות תהפוך את גן המייסדים לפארק שעשועים אינטראקטיבי בהשראת הדמויות האהובות מעולם האגדות ומסיפורי הילדים.

משנכנס אדר מרבין בשמחה! גם השנה בפורים, עיריית רחובות והחברה העירונית מארגנות פעילות חווייתית, מושקעת ומהנה לכל המשפחה. השנה יהפוך גן המייסדים לעולם אגדות קסום שיכלול מתחמים שונים קונספטואליים וחווייתיים עם דמויות אהובות מהאגדות ומסיפורי הילדים המוכרים והכניסה הינה חופשית לקהל הרחב, יהיה שמח!

מבין המתחמים מהם ניתן יהיה להנות: ממלכת הנסיכים והנסיכות של פליימוביל- טירת משחקי דמיון של פליימוביל ובה ארמונות, צריחים, אבירים, נסיכות ועוד שלל משחקים. מתחם הסינדרלות- מתחם מיוחד בו ניתן יהיה להתאפר ולהפוך לסינדרלה היפה. עולם שודדי הים- הילדים ייהנו ממשחקים בערכות פליימוביל מעולם הפיראטים והים. כמו כן, ייהנו התושבים מסדנת יצירת רטייה וכובע פיראט ויעלו על ספינת שודדים. שלגיה ושבעת הגמדים- מתחם יצירה בו ניתן יהיה ליצור אביזרים ויצירות בהשראת הסיפור. עולם חדי הקרן, היוניקורן- במסגרת המתחם תתקיים סדנת יצירת מובייל בשילוב חדי קרן, כוכבים, שמש ועוד. הבית של עמי ותמי- מתחם מתוק ומיוחד בו הילדים יכינו קופסת ממתקים מעוצבת, אליה יכניסו ממתקים מתוקים. ועוד

ברחבי הגן יוקם לונה פארק ענק שיכלול מתקנים רבים בניהם: גלגל ענק, רכבת חשמלית, סירת פירטים, קרוסלת חלזונות ומתחם ג'ימבורי לקטנטנים. כמו כן, באי המתחם יריד ביתני מזל נושא פרסים, עמדות מולטימדיה, תיאטרון בובות עם סיפורי האגדות, פעילות מציאות מדומה- נכנסים לתוך עולם אגדות וירטואלי . על הבמה מופעים של להקות המחול המקומיות ולהקות הזמר של בימת הנוער עם שירי המחזמר המצליח "משחקי הקסם".

גן המייסדים | יום חמישי | 21.3.19 | 14:00-10:00 | הכניסה חופשית!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh