עיצוב בית חלומות בסגנון טוסקני

עיצוב בית חלומות בסגנון טוסקני

טוסקנה נחשבת לאחד מחבלי הארץ היפים והרומנטיים ביותר בארץ המדף איטליה. ישראלים רבים מבקרים ונופשים באזור טוסקנה, הם נחשפים לסגנון הבנייה הייחודי באזור, לכן אין זה פלא כי רבים מעוניינים לעצב את ביתם בסגנון טוסקני מלהיב ואלגנטי.

כדי לעצב את בית החלומות שלכם בסגנון טוסקני יש לאפיין את צורכי המשפחה וסגנון חייה, כמו כן האדריכלית משלבת חומרי בנייה וגמר טבעיים באיכות גבוהה. התכנון האדריכלי לבית בסגנון טוסקני מחייב חלונות גדולים כדי להכניס אור טבעי, וכדי לצפות בגינה המטופחת וליהנות מתחושה של חופשה באיטליה ומאווירה פסטורלית מרגשת ורומנטית.

הגינה מהווה חלק בלתי נפרד מתכנון ומעיצוב הבית

כל מי שביקר בטוסקנה, וכל מי ששכר וילה יוקרתית באזור, יודע כי האיטלקים המתגוררים בחבל הארץ היפהפה והרומנטי מקפידים על עיצוב מקורי המעניק לבית הפרטי תחושה של בית נופש קסום. לאחר אפיון הדיירים וסגנון החיים שלהם, יש לתכנן גינה גדולה המהווה חלק מרכזי וחשוב בעיצוב הבית, לכן במהלך השיפוצים או בשלבי תכנון הבית הפרטי יש לתכנן חלונות גדולים במיוחד מהם ניתן להשקיף לעבר הגינה מסביב לבית.

עיצוב טוסקני לבית פרטי כולל שימוש נרחב בחיפויי קירות, באריחי ריצוף, בריהוט ובמוצרי טקסטיל בגוונים בהירים. הלבן הוא צבע דומיננטי בעיצוב הטוסקני, אך כדי לשבור את המראה ולהעניק טאץ' ייחודי יש לשלב חומרי גלם טבעיים בגוונים נוספים, בדרך כלל בגווני שמנת, בז' וצבעים בהירים אחרים.

הסלון מהווה חלל מרכזי ודומיננטי בבית הפרטי, זהו החדר בו נפגשים בני המשפחה בשעות הערב ובשעות הפנאי, בסלון נהוג גם לארח חברים וקרובי משפחה, לנהל שיחות, לצפות יחד בטלוויזיה ולבלות. לכן, אם מחליטים על עיצוב בתים פרטיים בסגנון טוסקני חשוב לתכנן את חלל הסלון עם פתחים גדולים לגינה, חלונות ענק מהם ניתן להשקיף החוצה, ומומלץ לבחור קיר מרכזי ולחפות אותו באמצעות בריקים מפירוק או אריחי אבן טבעית בגוון המתאים לקונספט הכללי. כמו כן, יש לבחור רהיטים בגוונים בהירים המשתלבים היטב בעיצוב הטוסקני, לתלות וילונות בהירים ועדינים ולפזר כריות צבעוניות על מושבי הספות.

עיצוב הבית בסגנון יוקרתי כמו בטוסקנה

עיצוב בית פרטי בסגנון טוסקני מציע שילוב מושלם בין הסטייל האירופאי הקלאסי שכולם אוהבים לבין אווירה ים תיכונית מלהיבה וייחודית. העיצוב מתחיל כבר בשביל הגישה לבית, ובכניסה המרשימה עם דלת גדולה ומעוצבת העשויה בדרך כלל מעץ טבעי. הגוונים השולטים בעיצוב הטוסקני הם צבעים בהירים וצבעי אדמה, ניתן לחפות את קירות החוץ בבריקים או באבן טבעית, ובתוך הבית משתמשים בעץ מלא ובמוצרי טקסטיל באיכות גבוהה ובסגנון קלאסי או ויקטוריאני.

מטבח בעיצוב טוסקני מבוסס על אלמנטים מהמטבחים בפרובנס וממטבחים בסגנון כפרי. מומלץ להשקיע בארונות מטבח מעץ מלא בגוון בהיר, לשלב משטחי עבודה מעץ מלא ועמיד בגוון חום, ולהקפיד על פונקציונליות ונוחות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh