31 מדליות חדשות לרחובות

31 מדליות חדשות לרחובות

הישג היסטורי למועדון שחייני מכבי וייסגל רחובות: אלופי ישראל בשחייה.

כבוד גדול לחברה העירונית רחובות, מועדון השחייה מכבי ויסגל הגיע להישג היסטורי ומרגש – זכיה באליפות ישראל לגילאי 10-14. המועדון, המתאמן בבריכת וייסגל העירונית, ממשיך בתנופה המקצועית עם מדליסטים צעירים רבים וקבוצות שליחים שעלו על הפודיום.

באליפות שהתקיימה שבוע שעבר בבריכה הלאומית במכון וינגייט, השתתפו כ-650 שחיינים מ-45 מועדוני שחייה בישראל. משורות מכבי וייסגל רחובות, זינקו למים 44 שחיינים ל-135 משחים אישיים, קבעו שיאים אישיים, הובילו פעמים רבות את המקצים וזכו במדליות. שחייני המועדון, השיגו בסך הכל 31 מדליות במשחים אישיים ו-8 קבוצות שליחים מתוך 10 אפשריות זכו במדליות קבוצתיות. בסיום התחרות, מכבי וייסגל רחובות דורגה במקום הראשון בדירוג הכללי ובדירוג הבנים, ובמקום השני בדירוג הבנות. זהו הישג היסטורי למועדון שבשנים האחרונות מתפתח ומתרחב.

איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית: "הספורט ברחובות צובר הישגים ופרסים.  אני גאה מאוד בהישגי המועדון, ומברך את כל השחיינים והמאמנים. אני בטוח שמשנה לשנה המועדון ימשיך לצמוח ולהביא עוד מדליות לרחובות. הצטרפות למועדון השחייה בפרט ובכלל השתלבות בענף ספורט הישגי, תורמת רבות לילדים ולנוער בהיבטים השונים ביניהם חיזוק הביטחון העצמי, יצירת קשרים חברתיים, התמסרות למטרה, תחרותיות ספורטיבית ועוד".

גיא שחר, המאמן הראשי של המועדון, סיכם את האליפות: "כיף לחגוג את ההישגים של השחיינים הצעירים שלנו. אנחנו מתחילים לקטוף את הפירות גם בגילאי הנוער ולשם החברה האלו מתקדמים באופן הדרגתי. ראוי לציין את צוות המאמנים והמאמנות המוביל והמקצועי שלנו. מאמני הנבחרות דרור תמיר, ליאור מרוז, נגה סופר וכרמל לוי שזהו בהחלט הצוות המקצועי והגדול ביותר שקיים היום במדינה".

אלעד חן, מנהל המועדון, מספר על התוכנית להמשך: "העמותה, שמנהלת את המועדון בשיתוף עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות, משקיעים מאמצים רבים לספק את התנאים לשחייני העתיד של ישראל. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, על האמונה בנו ועל הסיוע בקידום השחייה בעיר. בשנים האחרונות עשינו רבות כדי להגיע להישג זה, בין היתר פתחנו כיתת שחייה בקרית החינוך קציר שמשלבת אימוני שחייה יחד עם מצוינות אקדמית, וזה אפשר לשחיינים שלנו תנאי אימון מהטובים בארץ. יש לנו עוד הרבה תוכניות וחלומות להמשך ואנחנו בטוחים שבעזרת שיתוף הפעולה המעולה עם החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש בהובלת איציק עובדיה, ועם מרכז הספורט בוייסגל בהנהגת ברוך עייש, נצליח להגשים אותן".

בתחרות בלטו בהישגיהם: יואב רותם שהוכתר אלוף גילאי 13 במשחי החזה ודורג שני ב-200 מ.א ו-100 פרפר. שירה גמליי סיימה שניה במשחי החזה בגילאי 13 וזכתה בזהב במשחה 200 גב עם שיא אישי 2:31.7. דוריה גורלסקי בת ה-11 ניצחה את משחי ה-100 גב וה-200 מ.א, וסיימה שנייה ב-200 חופשי. תמיר רומם שרק השנה הצטרף למועדון, התאקלם היטב עם מדלית זהב ו-3 מדליות כסףבמשחי החתירה. רון מורגוליס סיים תחרות מעולה עם מדליות במשחי הגב, אחת מהן זהב ב-100 גב עם זמן אדיר 1:05.7. יאיר מינדל בן ה-12 בלט במשחי החזה עם מדלית כסף ב-200 חזה וארד ב-100 חזה. חברו לקבוצת הגיל, פלג קליין, זכה במדליות כסף ב-100 פרפר וב-200 מ.א כשעצר את השעון על 2:37.5. יחד עם פלג עלה על הפודיום ערן גרובמן לאחר שסיים ב-200 מ.א במקום השלישי. בנוסף, ערן זכה במדלית ארד ב-200 גב עם שיא אישי מצויין 2:32.4. ליאור גוב הצעירה זכתה בארד ב-100 וב-200 חזה. מיטל שרגין, שעד לפני שנה התקשתה לעלות למשחי הגמר באליפות, הוכיחה שהיא שחיינית מובילה כשקטפה מדלית כסף ב-200 גב ומדלית ארד ב-100 גב. ליליה אפשטיין בת ה-13 התקדמה עוד צעד אחד באליפות כשעלתה לראשונה על הפודיום במשחים האיכותיים 400 מ.א ו-200 פרפר. חברתה גלי קוקס, בלטה במשחי הגב עם מדלית כסף ב-100 גב ומקום רביעי ב-200 גב. נתאי רוזנברג הצטיין במשחה ה-200 פרפר כשזכה במדליית ארד וקבע תוצאה מעולה 2:30.3. עוד בלטו בתחרות הם מיקה נירון, אלן טרייבוך ורום שלם שסיימו במקום החמישי ב-400 חופשי. טרייבוך השלים תחרות מעולה עבורו כשהגיע רביעי ב-200 חופשי עם הזמן האדיר 2:18.7. עידו עיזר התקדם עוד שלב בדרך הארוכה שהוא עושה אל צמרת השחייה לגילו כשסיים במקום הרביעי ב-100 פרפר והחמישי ב-200 פרפר. דניאל סובטוב הפגין יכולות טובות במשחי החזה עם מקום רביעי ב-200 חזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh