מדליית זהב לדביר יניב באליפות נהריה הפתוחה 2019

מדליית זהב לדביר יניב באליפות נהריה הפתוחה 2019

השבוע התקיימה בפעם הראשונה אליפות נהריה הפתוחה בקראטה. באליפות השתתפו כ-200 ספורטאים ממועדונים שהתקבצו מכל רחבי הארץ וביניהם גם מועדון I.S.K.A דרום הוותיק והמצליח המשמש בית שני לחניכים המתאמנים במתנ״ס מרכז תקוותינו בעיר.

נבחרת מועדון הקראטה I.S.K.A בראשותם של סנסאי מיכאל וילצ'יק והמאמנים שחר מנג'ם ורפי סיטרוק, הפגינה יכולות גבוהות וחזרה עם הישגים נאים: 2 מדליות זהב ו-2 מדליות ארד כאשר לאליפות נהריה יצאו ארבעה חניכים.

את העיר רחובות ייצג דביר יניב וחזר עם הישג משמעותי, מדליית זהב. החניך עלה למקצה הקאטה (סדרת תנועות המדמות קרב צל מול יריב) בו התחרו מספר משתתפים גדול, תשע-עשר ספורטאים, לאחר ארבעה סיבובים זכה במקום הראשון.

הצלחתו של דביר הינה מראה לחינוך א-פורמאלי הנרכש במסגרתו של סנסיי וילצ׳יק ומשתקפת בתוצאות הן בפן המקצועי (קראטה) הן בפן החינוכי בבית הספר ובבית.

סנסאי מיכה וילצ'יק: "הספורטאים הצעירים עובדים קשה מאד, אני גאה מאוד בחניכיי שחזרו עם הצלחות, כמובן מאחל לכל חניכי שנים רבות של התמדה והשקעה.

אני מבקש להודות לעיריית רחובות ולמתנ"ס תקוותינו על השקעתם במועדון ובחניכים ואני גאה בנבחרת הזו המביאה כבוד רב לעיר רחובות. אנו בונים ומכוונים לייצר אלופים לחיים, לא רק ברמה הספורטיבית אלא גם בהנחלת ערכים דרך עולם הקראטה לאהבת הספורט והמדינה".

מהורי הספורטאים נמסר: "זכינו כי ילדינו מתחנכים ומתאמנים אצל סנסאי מיכאל וילצ'יק. סנסאי מיכה וצוות המאמנים, עושים לילות כימים להביא את ילדינו למצויינות ערכית וספורטיבית תוך מתן דגש לחינוך וערכים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh