פורים גם בשכונות: אירועי פורים ייערכו בשישה מוקדים בעיר

פורים גם בשכונות: אירועי פורים ייערכו בשישה מוקדים בעיר

אגף השכונות בעיריית רחובות בשיתוף פעולה עם רשת חוויות מקיים אירועי פורים ברחבי העיר במהלך השבוע הבא: רחובות החדשה, אושיות, רחובות הצעירה, מילצ'ן ושעריים. ההורים והילדים מוזמנים להפנינג חווייתי לכל המשפחה קרוב לבית, בנוסף לחגיגה המרכזית שתיערך בגן המייסדים ביום חמישי בין השעות 10-14.

עיריית רחובות תקיים פעילות לקראת פורים בשכונות ברחבי העיר: שעריים, מילצ'ן, אושיות, רחובות החדשה ורחובות הצעירה.

הפעילות תתקיים במהלך שבוע פורים, לפני ואחרי האירוע המרכזי בפורים בגן המייסדים בעיר. בכל שכונה יתקיים הפנינג גדול, גדוש בפעילויות חווייתיות לכל המשפחה.

הפעילות מאורגנת על ידי אגף השכונות בעיריית רחובות זו השנה החמישית, אשר פועל כל העת לחיזוק הקשר בינו לבין תושבי השכונות והפעילים, בין היתר באמצעות ייזום אירועים בחגים ומועדים.

בכל אחד ממוקדי הפעילות יוצבו ביתני שעשועים, משחקים והפעלות, דוכני איפור, מוזיקה, מתנפחים ועוד.

שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: "אירועי פורים בשכונות הם תוצר של שיתופי פעולה עם פעילים בועדי שכונות יחד עם אגף השכונות ורשת חוויות. בשכונת אושיות היה לנו שיתוף פעולה עם המתנ"ס ושיקום שכונות, ברחובות החדשה השיתוף פעולה מרכזי עם המתנ"ס בשכונת מילצ'ן שיתוף פעולה ייחודי עם מרכז אווקט, בקריית משה והצעירה שיתוף פעולה מרכזי הוא המתנ"ס. רק באמצעות שילוב ידיים ניתן להגדיל את מעורבותם של הפעילים ואת המשאבים לפעילות איכותית. אני רואה בפעילים נכס מרכזי בעשייה שלנו".

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות ומשפחות צעירות: "גם השנה הרחבנו עוד יותר את פעילות פורים במתכונת השכונתית, על מנת לאפשר למשפחות לחגוג קרוב לבית. אני מברך על שיתוף הפעולה עם רשת חוויות, ומזמין את תושבי השכונות להשתתף עם משפחותיהם באירועים בשכונות במהלך השבוע לפני החג".

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם אגף השכונות אשר ממנו מרוויחים רק התושבים. בכל שכונה יש מענה ופעילות פורים לכל המשפחה. נמשיך לשתף פעולה להנאת התושבים גם בחגים הבאים".

להלן פירוט מועדי הפעילויות ומיקומן:

מסיבת פורים לכל המשפחה בשכונת רחובות החדשה תתקיים במרכז חוויות שווייץ רחובות החדשה ביום שני 18.3 בשעה 17:00  |  בתוכנית: תחנות הפעלה, עמדות איפור, ביתנים, פינות יצירה ומופע לילדים. הכניסה בתשלום 15 ₪.

מסיבת פורים בשכונת אושיות תתקיים בגן הבנים, ביום שלישי, 19.3 בשעה 16:00  |  בתוכנית סדנת תיפוף וקצב, דוכני מכירה, מתקנים מתנפחים, דוכן איפור, קליעת צמות , משחקים ועוד. הכניסה חופשית.  ‪

מסיבת פורים בשכונות רחובות הצעירה ביום רביעי  20.3 בשעה 10:00-15:00 בפארק רחובות הצעירה  |  הפנינג פורים לכל המשפחה, לונה עם פארק עם מגוון רחב של תחנות ואטרקציות. הכניסה בתשלום 10 ₪.

פעילות לתושבי שכונת מילצ'ן תתקיים במגרש הספורט הצמוד למעוז בית"ר ביום רביעי 20.3 בשעה 10:00 בבוקר  |  בתוכנית: מתנפחים, דוכני אוכל, הפעלות . הכניסה חופשית.

מסיבת פורים לתושבי שכונת שעריים תתקיים באולם הספורט "תקוותינו" ביום ראשון 17.3 בשעה 16:00 – 19:30
|  בתוכנית:
ספינת פיראטים, מתחם נסיבות, מתחם ג'ימבורי ייחודי לגיל הרך, ספיידרמן, ממלכת הילדים, משחקי רצפה וביתני יריד ועוד. הכניסה בעלות.

מסיבת פורים (ללא ילדים) בשכונת רחובות החדשה תתקיים במרכז חוויות שווייץ רחובות החדשה ביום חמישי 21.3 החל מהשעה 21:00  |  מסיבת ריקודים, תחרות תחפושות וכיבוד. הכניסה בתשלום 10 ₪.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh