שיט תענוגות באוניית רויאל קריביאן

שיט תענוגות באוניית רויאל קריביאן

שיט תענוגות בעבר היה נופש המיועד בעיקר לעשירון העליון. הפינוק וההנאה העצומים שבהפלגה באניית נופש היו שמורים בעיקר לבעלי יכולות כספיות גבוהות. לכן גם יצא לנופש בספינת תענוגות שם של נופש המיועד בעיקר למבוגרים מבוססים היושבים על הסיפון וצופים בנוף. בשנים האחרונות מתחולל שינוי עצום בכל הקשור לשיט תענוגות. חברת רויאל קריביאן הובילה שינוי שהפך את השיט באניית נופש לחופשה משפחתית לכל דבר. היום שיט מיועד לזוגות צעירים המחפשים אווירה רומנטית, משפחות עם ילדים, זוגות מבוגרים, בקיצור- כולם.

שיט באניית פאר- תחושה שאי אפשר לתאר במילים

נכון, אנחנו כאן כדי לתאר לכם במילים, אבל האמת היא שעד שלא נכנסים לאנייה של רויאל קריביאן קשה פשוט לתאר את התחושה. כל הנוסעים הנכנסים בפעם הראשונה לאנייה לא מאמינים עד כמה זהו דבר עצום. כל אנייה של רויאל קריביאן היא למעשה עיר שלמה, עיר הבנויה על קומות… כמות הסיפונים, השדרות, האולמות, החדרים היא בלתי ניתנת לתיאור ממש. כמובן שלא מדובר רק על גובה ושטח אלא על ניצול מירבי של השטח והכנסת מגוון עצום של אטרקציות ופעילויות, ממגרש ספורט דרך בריכות בשפע ועד מסעדות וחנויות.

כל האטרקציות לחובבי האקסטרים

אם הזכרנו ששיט פעם כלל בעיקר ישיבה על הסיפון וצפיה בים, היום יש עוד שפע של אטרקציות, כולל אטרקציות לפעילים וחובבי האקסטרים: קירות טיפוס, סימולטור גלים, סימולטור צניחה חופשית, אומגה בגובה 9 סיפונים, מגלשות ענק העוברות על פני קומות שלמות וכמובן מספר בריכות, כולל בריכות ג'קוזי ובריכה מקורה ורגועה.

קולינריה, פינוק ותרבות מכל הסוגים וברמה בינלאומית

כמובן שגם חובבי הקולינריה לא ממש מקופחים באניות הפאר של רויאל קריביאן. שדרות שלמות מלאות במסעדות ובתי קפה מכל הסוגים, מקולינריה בריאה ועד אוכל ים תיכוני, אסייתי, אמריקאי ועוד מחכים לכם. את הפינוק תקבלו בספא המקסים הנותן לכם מכל טוב: מטיפולים במגוון סגנונות דרך סאונה ועד ג'קוזי. בזמן שאתם נהנים בספא, הילדים, כולל הקטנים, יהנו מהפעלות, קרוסלה, בריכה לקטנים, הצגות ומה לא. גם עבורכם מחכות אטרקציות בתחום התרבות והבמה: המחזמר CATS יחכה לכם בחלק מההפלגות, מופעי מוזיקה, ריקודים, החלקה על הקרח, בקיצור- עולם שלם על אוניה אחת.

בין לבין- גם טיולים בערי הנמל הקסומות של אירופה

חברת רויאל קריביאן היא תאגיד השיט הגדול בעולם המפעיל עשרות אניות פאר המפליגות במגוון רחב של מסלולים, כולל בים התיכון. מלבד ההנאה העצומה שתקבלו מהאטרקציות הרבות שיש על גבי האנייה שלא יתנו לכם רגע דל,  זוהי הזדמנות נהדרת לראות את הים התיכון מזווית אחרת, לטייל בערי הנמל המשמעותיות הממוקמות על חופי הים התיכון כמו ברצלונה, נפולי, מרסיי ועוד. האנייה עוגנת לעצירות בערים המרתקות כך שהשילוב בין נופש במלון פאר מדהים לבין ביקור בערים מקסימות הוא מושלם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh