תגבורת משמעותית לחזות העיר: 6 משאיות אשפה חדשות, שופל ובובקאט

תגבורת משמעותית לחזות העיר: 6 משאיות אשפה חדשות, שופל ובובקאט

עיריית רחובות השקיעה ברכישה למעלה משני מיליון ₪. ראש העיר, רחמים מלול: "אנו ממשיכים בתנופת ההתחדשות בתחום שיפור חזות העיר, ולכן רכשנו את הכלים הנוספים".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "חדשנות אינה מתבטאת רק בטכנולוגיות חדישות אלא גם בציוד חדיש, שחוסך בזמן ובמקום אחסון, ומאפשר לעובדים להעניק שירות טוב יותר לתושבים בניקיון העיר ובשיפור חזותה".

תגבורת משמעותית לעבודת האגף לחזות העיר הגיעה לעיריית רחובות בימים האחרונים: שש משאיות אשפה חדשות, ושני כלים כבדים: בובקאט ושופל. היקף הרכישה עומד על למעלה משני מיליון ₪ .

ארבע משאיות האשפה החדישות מצוידות בדחסנים חדשים וטובים יותר לצמצום נפח הפסולת,  בשטח אחסון גדול יותר. כל אלה יביאו לסבבים קצרים יותר של איסוף אשפה, ובנוסף – הן פועלות באופן שקט יותר מהמשאיות הקיימות.

שתי משאיות מנוף נוספות יתגברו את מערך איסוף הגזם והפסולת מוצקה ברחבי העיר, בנוסף על המשאיות הסובבות בעיר מטעם הקבלן, המבצע את עבודת איסוף הגזם בשירות עיריית רחובות,  לפי תורנות הימים.

כמו כן נרכש בובקאט, אשר ישמש את האגף לחזות העיר במיוחד בימים אלה של חורף לטיפול בסחף חולות מהמדרכות לעבר הכבישים, ולפינוי ערימות כאלו מדרכם של הולכי רגל ומכוניות הנוסעות בכביש.

וכן נרכש מכשיר שופל חדש, אשר יטפל בעשבים שוטים, יבצע ניקיון שטחים פתוחים וניכוש מסיבי ומהיר של עשבים.

המשאיות והכלים הכבדים מתווספים לצי הכלים הקיים של האגף לחזות העיר, כך שהם מהווים תגבורת חשובה שתייעל ותוסיף לעבודת הניקיון והתברואה לשיפור חזות העיר.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו ממשיכים בתנופת ההתחדשות בתחום שיפור חזות העיר. הרכישה האחרונה היא תוספת חשובה ביותר ליכולת של האגף לחזות העיר לעמוד באתגרים העומדים בפניו, בפרט לקראת חג הפסח הממשמש ובא. לכן פעלנו לעיבוי צי הכלים הקיים ולרכישת ציוד נוסף לביצוע העבודה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "שיפור חזות העיר הוא תהליך שלוקח זמן, אבל הקצאת המשאבים והנכונות לטיפול בנושא חזות העיר מצד ראש העיר, רחמים מלול, היא בעיני ההוכחה הטובה ביותר לחשיבות שהעירייה רואה בנושא זה. חדשנות אינה מתבטאת רק בטכנולוגיות חדישות אלא גם בציוד חדיש, שחוסך בזמן ובמקום אחסון, ומאפשר לעובדי האגף המסורים להעניק שירות טוב יותר לתושבים בניקיון העיר ובשיפור חזותה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh