תלמידים מלמדים תלמידים – בעירונוער

תלמידים מלמדים תלמידים – בעירונוער

4 מחוננים העבירו שיעורים פרטיים במשך כל השנה לתלמידים מתקשים בעירונוער. השבוע הם קיבלו על כך הוקרה מיוחדת במעמד ראש העיר וממלא מקומו – והפרויקט המוצלח ימשיך לשנה נוספת

בשנה שעברה החליט ראש העיר, רחמים מלול, על הקמת מרכז למידה עירוני לילדים אשר זקוקים לעזרה בכל הקשור לשעורי בית, הכנה למבחנים וכיוצ"ב .

המרכז הוקם במתחם מחלקת הילדים והנוער – העירונוער באגף החינוך , והעניק שרות לילדי העיר. כל ילד שנזקק לכך והגיע למקום, יכול היה לקבל עזרה במקצועות הלימוד אשר בהם הוא התקשה.

ה"מורים" הינם תלמידים מחוננים, אשר מקבלים מלגה מעיריית רחובות, ומעניקים שרות לילדי העיר.

בפרויקט השתתפו 4 תלמידים מחוננים תושבי העיר: ליה קמר, יהונתן ברדה, עידו מינץ לוי ואביב תבור אשר העניקו סיוע לעשרות תלמידים תושבי העיר, במתכונת של שיעורים פרטיים שבועיים, בהיקף כולל של כ- 130 שעות. הפרויקט הוכתר בהצלחה רבה, הן עבור התלמידים שקיבלו את הסיוע במקום, והן עבור ה"מורים".

השבוע נערכה פגישת סיכום בנושא בלשכת ראש העיר עם המחוננים והוריהם, במעמד ראש העיר כמובן, מ"מ מחזיק תיק החינוך זוהר בלום, חבר המועצה מחזיק תיק הנוער והצעירים אסף אלבר, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן וכן מנהל מחלקת הנוער, אבי יוספי. במהלך הפגישה הוענקו לתלמידים המחוננים תעודות הוקרה על התנדבותם בפרוייקט, והוחלט להמשיך את הפרויקט גם השנה.

ראש העיר, רחמים מלול: "שוב אנו עדים ללב הרגיש וליכולות של הנוער ברחובות, שהופך את היתרונות שלנו לנתינה לאחרים. זהו פרויקט מיוחד, ערכי ומרגש, ואני שמח שהוא ימשיך לשנה נוספת".

מ"מ ראש העיר, זהר בלום: "זוהי הוכחה נוספת ליכולותיה ולאיכותה של מערכת החינוך העירונית. אשר מוצאת כוחות טובים על מנת לסייע לתלמידים ולאפשר להם להתקדם, והכל בתוך המערכת. התרשמתי מאוד מה"מורים" הצעירים".

אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "מערכת חינוך טובה נמדדת גם בערכים שהיא מנחילה לתלמידים. אין דוגמא טובה מזו לאיכותו של החינוך הלא פורמלי בעיר ולמענה הכולל לכל צורך של תחום הנוער בעיר".

מנהל מחלקת הנוער, אבי יוספי: "אני שמח שהחלטנו להמשיך את הפרויקט המוצלח גם השנה. אנו יודעים שיש ציבור של תלמידים שזקוק לעזרה בלימודים אחה"צ, ואנו גאים להעניק להם אותה  באמצעות מחלקת הנוער-עירונוער".

נועה מינס מרכזת את הפרויקט בעירונוער. כל תלמיד/ה ברחובות הנזקק/ת לסיוע, יכול/ה להתקשר לעירונוער בטל.  089376700  ולקבל פרטים על מנת להיעזר בפרויקט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh