אירועי אביב לנוער: החיים שלהם תותים עם חנן בן ארי

אירועי אביב לנוער: החיים שלהם תותים עם חנן בן ארי

בני הנוער בעירונוער הפתיעו את חנן בן ארי ב….מגש מלא תותים בסיום המפגש

במסגרת "אירועי אביב לנוער" של מחלקת הנוער באגף החינוך, הגיע הזמר והיוצר המצליח חנן בן ארי ביום שלישי השבוע להופעה אינטימית בעירונוער, בפורמט של כיתת אומן. טרם ההופעה או נפגש לפגישה אישית עם מועצת הנוער העירונית ועם קבוצת "חיות במה" בעירונוער. במפגש הוא סיפר לבני הנוער על חייו המוזיקאליים ויצירותיו, על ההשראה ממנה הוא שואב את יצירותיו ועוד. את המפגש הם סיימו בהפתעה מיוחדת: בני הנוער הגישו לו מגש של תותים!

לאחר מכן הוא קיים במקום הופעה בפני כ- 200 בני נוער מרחבי העיר, ותוך כדי ההופעה הוא שיתף את הקהל בחוויות ובתחנות מחייו.

הופעתו של חנן בן ארי הינה חלק מאירועי אביב לנוער בעיר שמארגנים בעירונוער, ואשר כוללים רייב פורים בגן המייסדים עם דיג'יי סמיילי ודיג'יי מנומס ביום חמישי הבא , 21.3, ואירועים שכבר נערכו בהצלחה כמו האקתון בנושא כדור הארץ וסדנת סליים לבני הנוער.

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "מטרת המפגש עם כוכבים בפורמט של כיתת אומן היא העצמה ופיתוח מנהיגות בבני הנוער, שנפגשים עם דמויות מעוררות השראה ויכולים לשוחח איתם בגובה העיניים".

חבר המועצה אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "אנחנו שמחים להעניק לבני הנוער חוויה מעצימה, תוך כדי מפגש עם זמר אהוב ומוערך על ידם. אני מזמין את בני הנוער לעקוב אחר הנעשה בעירונוער, להגיע ולקחת חלק בקבוצות המנהיגות השונות וליהנות ממגוון האירועים שאנו מארגנים במיוחד עבורם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh