הטרנדים החמים לצילומים מיוחדים

הטרנדים החמים לצילומים מיוחדים

הצילום הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו ומהאירועים שאנו חוגגים, וכמו בכל תחום אחר, גם כאן יש חידושים וטרנדים שכדאי להכיר.

בדורות קודמים, כאשר משפחה הייתה רוצה להצטלם, היא הייתה קובעת תאריך מסוים עם צלם מקצועי, מתלבשת באופן חגיגי ומגיעה במועד שנקבע למקום הצילום. התוצאה הייתה תמונה משפחתית שנשמרה באלבומים או הצטרפה לתמונות על קירות הבית והמדפים. כיום תמונות משפחתיות עדיין נחשבות למבוקשות, אך יש אירועים רבים נוספים שאנו אוהבים להנציח ועם הזמן נוצרו גם טרנדים שכדאי להכיר.

שימוש ברקעים

הטרנד הראשון הוא שימוש ברקעים לצילום. המבחר הוא גדול ויש רקעים לצילום בצבעים שונים ורקעים של הדפסים או תמונות, כך שלא צריך לנסוע רחוק בשביל לקבל תמונה על רקע מגדל אייפל לדוגמה או שדה ירוק מלא בחרציות. את הרקעים אפשר לקנות באופן עצמאי ולתלות על אחד הקירות בבית, ובמקרה כזה חשוב לתכנן היטב את זוויות האור והתאורה הטבעית כדי שהתמונות יצאו באיכות גבוהה. אפשרות נוספת היא לקבוע צילומים בסטודיו מקצועי, שם הצלם יהיה אחראי על החלפת הרקעים והתאמת התאורה.

צילומים בזמנים מיוחדים

מלבד צילומי חתונה סטנדרטיים וצילומי בוק לקראת בר או בת מצווה, יש עוד שלושה אירועים שהפכו לטרנדים בתחום הצילום. הראשון מביניהם זהו לידה של תינוק חדש. צילומי ניו בורן מבצעים בשבועות הראשונים לחייו של התינוק ובדרך כלל בוחרים ברקעים עדינים בצבעים רכים, ומשלבים אביזרים שונים כמו כובעים כדי ליצור תמונה ייחודית ומקורית. אירוע נוסף הוא כאשר הילד גודל ומגיע לגיל שנה או שנתיים וצילומים אלו מכונים בשם "סמאש קייק" או "קייק סמאש". צילומים אלו נערכים או בסטודיו סגור או במקום פתוח, ומשלבים גם כן רקעים ואביזרים שונים, אך עם תוספת מיוחדת של עוגה מעוצבת. המטרה היא לצלם את הילד אוכל ומתלכלך כדי לקבל תמונות אותנטיות משעשעות.

האירוע השלישי הוא כאשר זוג עומד להתחתן ומחפש דרך מקורית להנציח את הרגע המיוחד. בני הזוג, לבושים בחליפה ושמלת כלה, מגיעים מוכנים להתלכלך בצבעים, חול, בועות סבון וכן הלאה, ולכן כדאי להכין בגדים מיוחדים לצורך הצילומים ולא להשתמש בבגדי החתונה עצמם. צילומים אלו מוכרים בשם "טראש דה דרס" והם משמשים לאלבום חתונה, להזמנה או לשליחת Save the Date לאורחים.

צילומי גרפיטי

חוף הים ושדות ירוקים תמיד היו מקומות מבוקשים לצילומים, אולם טרנד נוסף שמתאים למי שמחפש ריענון ותמונות אורבניות, זה להצטלם על רקע גרפיטי. תמונות על רקע גרפיטי יוצאות שמחות ומלאות בצבע, והן שונות מכל מה שהתרגלתם לראות. סשן תמונות מסוג זה ייערך בדרך כלל בתוך עיר או במקומות נטושים, ומומלץ לבחור בצלם שמכיר היטב לוקיישנים שונים ומעניינים.

הטרנד האחרון הוא צילומי אוכל. סטיילינג של אוכל הוא תחום בפני עצמו אך צילומי אוכל הפכו למבוקשים מאד בשנים האחרונות גם בקרב שפים וקונדיטורים וגם בקרב בלוגרים בנושאים שונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh