עמדות מדליקות לבר מצווה

עמדות מדליקות לבר מצווה

ארגון ותכנון מסיבת בר מצווה דורשת לא מעט שלבים. הדבר הראשון אותו יש לתכנן הוא המקום בו תיערך המסיבה. לרוב נהוג לחגוג את האירוע באולם אירועים גדול יחד עם כל החברים והמשפחה המורחבת.

אך אתם, או הילד, מעוניינים במסיבה פחות גדולה ובלי הרבה מוזמנים – חשבו היכן תרצו לערוך אותה. במידה ומדובר במסיבה שתתקיים באחד מימי הקיץ, מומלץ לערוך אותה מחוץ לבית בשטח פתוח הכולל מים להנאתם כולם כמו ים או בריכה. מצד שני, אם המסיבה מתוכננת על אחד מימי החורף הקרירים, כדאי לערוך אותה במקום מקורה המתאים למסיבות.

הדבר הנוסף לו צריך לדאוג במהלך תכנון מסיבת בר המצווה, הוא האטרקציות שיהיו במהלך האירוע. על מנת שכל המוזמנים ירצו להישאר במסיבה עד סופה, מוכרחים להיות אטרקציות מדליקות שיסחפו את כולם.

מוזמנים לקבל רעיונות מיוחדים לעמדות של אטרקציות מומלצות שתוכלו לשלב במסיבת בר המצווה של ילדכם:

עמדת צבעים זוהרים "פול מון"

במידה והחלטתם לחגוג את מסיבת בר המצווה בשעות הערב, אם במקום סגור או שטח פתוח, זוהי אטרקציה מומלצת במיוחד עבורכם! הוסיפו לאווירה המדליקה של המסיבה עם מגוון קישוטים וצבעי גוף זוהרים במיוחד, שיתנוססו על כל המשתתפים.

רעיון הצבעים הזוהרים הגיע מתאילנד הרחוקה, שם נוהגים לערוך מסיבות לכבוד הגעתו של הירח המלא. מסיבות מסוג זה נקראות "פול מון" והן מאופיינות במסיבה כיפית וסוחפת, עם המון צבעוניות המתפרצת מכל מקום. צבעי ה"פול מון" הזוהרים במסיבת בר המצווה יכניסו את כל המוזמנים לאווירה החגיגית, צבעונית ומקפיצה.

עמדת ריקוד

האטרקציה שמוכרחה להיות בכל אירוע, ובכל אירוע בר מצווה במיוחד, היא מסיבת ריקודים שעליה אחראי הדי ג'יי. הוסיפו לאווירת הריקוד אטרקציה מיוחדת וסוחפת במיוחד של עמדת ריקוד בסגנון המשחק JUST DANCE.

בעמדת הריקוד יוכלו להיות מספר משתתפים שירקדו ביחד, ותוך שיתוף פעולה. על גבי מסך יוקרנו הצעדים הדרושים לביצוע הריקוד, כך שכולם יוכלו לנסות לרקוד כמו הרקדנים ולחוות חוויה כיפית ומשעשעת במיוחד.

תוכלו גם לערוך תחרות ריקודים על עמדת הריקוד, המוזמנים יתחלקו לקבוצות וכך כל קבוצה תתחרה אחת בשנייה לפי השיר וסגנון הריקוד שחתן בר המצווה יבחר שהם יעשו. זוהי אטרקציה שגם מבוגרים יוכלו ליהנות ממנה מאוד.

עמדות משחק מציאות מדומה

אטרקציה פופולרית במיוחד בשנים האחרונות היא משחקי מציאות מדומה. הילדים כיום אוהבים טכנולוגיה ולא יכולים בלעדיה, לכן עמדות משחק במסיבת בר המצווה עם משחקי מציאות מדומה יוכלו לסחוף את כל הילדים למשחקים כיפיים שהם אוהבים.

משחקי המציאות המדומה יכולים לקחת כל אחד למחוזות דמיוניים, ככל העולה על רוחו, ולהיות לכמה דקות הגיבור או הדמות שהוא חלם עליה. זוהי אטרקציה מדליקה המעניקה חוויית משחק מאתגרת במיוחד.

עמדות משחק כאלו מומלצות במיוחד לבר מצווה שנערכת במתחם או שטח פתוח, ובמיוחד כאשר המסיבה לא כוללת ריקודים ברחבת ריקודים – מכיוון שכולם ירצו לשחק בעמדת המשחקים ולא לרקוד ברחבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh