כללים מנחים: איך תבחרו ארון לילדים?

כללים מנחים: איך תבחרו ארון לילדים?

רשת HouseIn

הארון שישמש את הילדים שלכם עומד לשנות את הייעוד שלו לא פעם ולא פעמיים. ככל שהם גדלים הצרכים שלהם משתנים, והארון כבר מזמן משמש כאמצעי אחסון גם לספרי הלימוד שלהם, לצעצועים ולספרים, וגם לבגדים שהם אולי כבר לא לובשים – אבל בהחלט עוד לא מוכנים לזרוק. אז איך בכל זאת בוחרים ארון שיהיה גם נוח ופרקטי אבל גם מרשים ויפה?

1 – התאמה לעיצוב הקיים

בהנחה שאתם מחליפים רק את הארון, אין ספק שהארון החדש צריך להתאים לפריטים אחרים בחדר, בין אם מדובר בשולחן כתיבה, במיטה או בספרייה. אם אתם מרהטים את החדר מחדש הבעיה הזו כמובן אינה קיימת, אבל ההתאמה בין הפריטים השונים היא קריטית. שפה עיצובית אחידה היא תמיד נוחה ומזמינה הרבה יותר, וכדאי לשמור עליה.

2 – היתרון של ארונות הזזה

הארון הקלאסי והמוכר הוא זה שדלתותיו נפתחות החוצה, כלומר אל תוך החדר. בחדרים קצת יותר קטנים, ובוודאי אם הארון צמוד יחסית למיטה או לשולחן התיבה, הדלתות הנפתחות הן בגדר אתגר של ממש. דרך טובה להתגבר על המכשול הזה היא לבחור ארון הזזה. למעשה, ארונות הזזה הם גם פרקטיים ומאפשרים מרחב גדול יותר בחדר, והם גם מרשימים מאוד.

3 – הבטיחות קודמת לכל

אתם דואגים לאיכות השינה של הילדים ובוחרים להם מיטה טובה, מקפידים על הכנת שיעורי הבית (לצד שולחן הכתיבה) ובאופן כללי רוצים לוודא שהם בריאים ושלמים. כדי להבטיח גם ארון בטיחותי ויציב מומלץ לבחור בעץ מלא כחומר גלם, פשוט משום שהוא נחשב לחומר חזק ואיכותי מאוד. בנוסף, שימו לב שאתם משתמשים בצבעי עץ טבעיים, כאלה שלא פולטים לאוויר חומרים רעילים שעשויים לפגוע בנשימה למשל.

4 – מי מרכיב את הארון?

נקפוץ כמה צעדים קדימה, לרגע שבו תמצאו את הארון המושלם. זה בדיוק השלב שבו כדאי לוודא שיש מי שמתקין את הארון עבורכם. אם אתם מעדיפים להרכיב לבד תוכלו כנראה להסתפק בארון פשוט עם חוברת הוראות, אבל בהנחה שאתם מזמינים ארון חזק ואיכותי כדאי לתת לאיש מקצוע לעשות את זה – ורצוי לוודא שהגורם ממנו תבצעו את ההזמנה יעשה את זה עבורכם.

5 – הגודל מאוד קובע

כדאי לזכור שהארון הוא הרבה יותר מאשר ארון בגדים. בחדרי הילדים, בוודאי ככל שהם קטנים יותר, הארון יכול לשמש כפתרון אחסון מצוין לאוסף התחפושות מפורים, קולקציית הנעליים הלא-נגמרת, הספרים שנערמים בקצב מסחרר ומשחקי הלוח (או הווידאו) שהם כל כך אוהבים. בדקו את מידות החדר לפני שאתם מזמינים ארון ובחרו רק את זה שיתאים באופן מדויק לצרכים שלכם – ושל הילדים שלכם.

באתר רשת HouseIn תוכלו להתרשם ממגוון דגמים של ארונות ילדים כולל ארונות הזזה וארונות בהתאמה אישית.

תמונה: האוס אין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh