פרויקט ייחודי: "וידאו תרפיה" בבית הספר 'עתיד חדש'

פרויקט ייחודי: "וידאו תרפיה" בבית הספר 'עתיד חדש'

וידאו תרפיה: יוזמה ייחודית משותפת לעיריית רחובות- מחלקת שח"ר באגף החינוך, תוכנית עיר ללא אלימות ברחובות והרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול על מנת להרחיב ולבסס את מגוון המענים שבית הספר "עתיד חדש" מציע לתלמידיו.

"מחיר של פתרון מהיר" הוא השם שנתנו התלמידים לאחד הסרטים שהוקרן אמש במפגש, המהווה תוצר של פרויקט הוידאו תרפיה בבית הספר "עתיד חדש" ברחובות.

בתחילת השנה פותחה יוזמה משותפת של עיריית רחובות- מחלקת שח"ר, תוכנית עיר ללא אלימות ברחובות והרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול על מנת להרחיב ולבסס את מגוון המענים שבית הספר "עתיד חדש" מציע לתלמידיו.

קבוצת תלמידים מכיתה י נחשפה לעולם המרתק של יצירת הסרטים, היכולת לעמוד מול מצלמה ולהעלות סיפורים אישיים לכדי יצירת תסריט, לקיחת תפקידים בסט וצילום סרטים. אילת ורד יוסף, מנהלת בית הספר אמרה כי "התלמידים למדו להביא את עולמם האישי ולתת ביטוי לתכנים שמעסיקים אותם. גאה בתלמידים ובשיתוף הפעולה".

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הודה בנאומו לכל הצוותים מרשת עתיד, מעיריית רחובות ומבית הספר שהגיעו לערב מרגש זה, ובזכות שיתוף הפעולה הפורה, הגיעו להצלחה רבה: "אני שמח לראות את הגידול במספר תלמידי בית הספר ואת ההנאה שהם מפגינים".

מנשה סמירה, מנכ"ל רשת חינוך עתיד הדגיש אמש את החיבור הנכון בין אהבה לתלמידים בצד הצבת הגבולות כמקדמים את השיח החינוכי המשמעותי עבור בני הנוער: "אני מתרשם מההצלחה של מנהלת בית הספר והצוות שבאה לידי ביטוי בשיעור התלמידים שניגשים בהצלחה לבחינות הבגרות".

יעל סלע, מנהלת מחלקת שח"ר באגף החינוך בעיריית רחובות ציינה בהתרגשות את התהליכים המדהימים שעובר בית הספר בשנה האחרונה. "פרויקט וידאו תרפיה הוא אחת ההזדמנויות הטובות שנתנו אפשרות ביטוי לתלמידים והיחשפות לכוחות הטמונים בהם. נמשיך להביע תמיכה ואמונה במנהלת ובצוות בית הספר וביכולתו לקדם את התלמידים לעבר עתיד מוצלח ומועיל".

אחת האמהות עלתה אף היא להודות בהתרגשות על העבודה המופלאה שעושה בית הספר עם הילדים וכמובן גם בפרויקט הוידאו תרפיה.

את הערב כיבדו בנוכחותם גם אבי פיטרו מנהל תוכנית עיר ללא אלימות ברחובות, דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, רחל בן יצחק מנהלת מחלקת על יסודי באגף החינוך בעיריית רחובות, עירית פררה ויוליה ארגמן מרשת עתיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh