הרצאה מרתקת בנושא מוח האדם

הרצאה מרתקת בנושא מוח האדם

לרגל יום המעשים הטובים תתקיים הרצאה מרתקת של ד"ר עופר מלמד בבית האמנים בנושא מוח האדם.

שלישי 2.4 | 20:00 | עלות 20 ₪.

לרגל יום המעשים הטובים, בית האמנים של החברה העירונית לתרבות נופש וספורט, יקיים שיתוף פעולה עם ד"ר עופר מלמד, מייסד "פירות האונה" – מרכז להרצאות ויזמות בנושא מוח וחברה המחבר בין ידע מדעי על המוח לבין הציבור במטרה למינוף חברתי.

במסגרת שיתוף הפעולה, יגיע ד"ר מלמד להרצאה בנושא מח האדם ואומנות. כל ההכנסות ממכירת כרטיסי ההרצאה, יתרמו לאגודת אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ולבוגרים עם אוטיזם.

ד"ר עופר מלמד ,חוקר מוח בוגר הפקולטה למדעי המוח במכון ויצמן, יספר על אחד הנושאים הכי מרתקים במוח האדם, על הדרך בא המוח מפעיל תהליכים יצירתיים ועל יצירתיות, איך היא מתקיימת במוח האדם. וזאת כנקודת מוצא על האופן שבו חושבים ופועלים אמנים ומעצבים. המוח והאומנות מתפתחים יחד לאורך ההיסטוריה של האנושות, האומנות מלמדת אותנו על יכולות המוח, המלמד אותנו מה היא בעצם אומנות. אם כך מעניין לנסות להעריך מה יהיה עתידם של המוח והאומנות בתקופה של שינויים וטכנולוגיה.

בבית האמנים פועלת קהילת יוצרים צעירים במסגרת תכנית המצטיינים לילדים יוצרים וקהילת מבוגרים, אשר יוצרים בתחומים שונים ומגוונים. ההרצאה היא חלק מתכנית הלימודים השנתית של קהילת בית האמנים כחלק מסדרה של הרצאות העוסקות באמנות.

ההרצאה תתקיים ביום שלישי 2.4 בשעה 20:00 בבית האמנים שברחוב כרמל 78. עלות ההרצאה 20 ₪. ניתן להירשם מראש בטלפון: 08-9472960.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh