"מצעד הפרוטות" של איל"ן נפתח היום בלשכת ראש העיר

"מצעד הפרוטות" של איל"ן נפתח היום בלשכת ראש העיר

יום ההתרמה השנתי של איל"ן, איגוד ישראלי לילדים נפגעים, יצא היום לדרך ברחובות וייפתח ביום שלישי הבא, 26.03.19. תלמידי בתי הספר בעיר יפקדו את בתי התושבים לגיוס תרומות לארגון.

ראש העיר, רחמים מלול, פתח היום שני (18.3) את "מצעד הפרוטות" של איל"ן במפגש עם ראשי הארגון ברחובות – שמואל שובלי, דניאל טרי, טדסקי לידיה וכרמל צדקה.

במסגרת זו סיפרו ראשי הארגון כי הם מסייעים לילדים מרחובות ומכל הסביבה ואף ציינו כי הצרכים המיוחדים דורשים מהארגון את רכישתו של ציוד יקר ערך והשקעת משאבים רבים, שהארגון מסייע במימונו וכי ההכנסות היחידות של הארגון הן מתרומות .

במסגרת "מצעד הפרוטות", ייצאו תלמידים מבתי הספר ברחבי העיר למבצע התרמות בקרב תושבי העיר. כל הכספים שיאספו הנם קודש לעזרה לאוכלוסיית הנכים. סניף איל"ן מטפל באוכלוסיית הנכים הלוקים בפוליו, שיתוק מוחין, ניוון שרירים, טרשת נפוצה ועוד.

רחמים מלול, ראש העיר: "אתם עושים עבודת קודש. אני מאוד מעריך את העשייה של הארגון ואת העשייה שלכם בעיר. הסניף ברחובות הוא גאווה לעיר, והפעילים והמתנדבים ראויים להוקרה. אני קורא לכל תושבי העיר לפתוח את ליבם ואת כיסם ביום ההתרמה למען הילדים שנתמכים על ידי הארגון".

תרומות יתקבלו באמצעות בנק דיסקונט רחובות סניף מספר 045 מספר חשבון: 24244.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh