מתחילים בהכנות לפסח

מתחילים בהכנות לפסח

מבצע לתיקון והחלפת מוטמנים פגומים בעיר ורכישת מאות פחים חדשים.

עיריית רחובות מגבשת מכרז להכנסת פחים מוטמנים חכמים לעיר, ביוזמתם של ראש העיר רחמים מלול ויניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, שבמקביל הודיעו השבוע, כי יוחלפו עד חג הפסח מוטמנים פגומים שניזוקו ויירכשו מאות עגלות אשפה בעלות של מאות אלפי שקלים.

רחובות היתה האחת הערים הראשונות בארץ שהציבה מוטמנים ברחבי העיר אך מאז ועד היום לא הוחלפו סוגי המוטמנים ולא הוכנסה בהם טכנולוגיה חדשה שיכולה להביא לחסכון בעלויות ולהקטנת המפגעים הנגרמים מאותם פחים. בימים אלה נערכת עיריית רחובות למכרז לקראת הדור הבא של הפחים המוטמנים: פחים מוטמנים נסתרים שכמעט ואינם תופסים את שטח המדרכה ומצוידים בחיישנים חכמים.

"ראש העיר, צוות האגף ואני למדנו את הנושא בחודשים באחרונים במטרה להביא בשורה אמיתית בתחום המוטמנים בעיר. התחלת החלפת המוטמנים תיקח עוד מספר חודשים מאחר ונדרש מכרז חדש והכנת מפרטים טכניים תואמים. בהחלטה משותפת החלטנו לתקן באופן מידיי את המוטמנים הפגומים ובמקרה הצורך אף להחליפם וזאת ללא שום קשר להליך ההחלפה אותו אנו מתכננים בעתיד" , אומר עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר.

לצורך יציאה למכרז זה נשכרו שירותיה של חברת אורבניקס, המתמחה בתחום הסביבה על מנת לייעץ לעיריית רחובות כיצד לבנות את המכרז בצורה המיטבית.  בפחים המוטמנים החכמים יוטמעו חיישנים שיאפשרו שליטה מלאה של מרכז בקרה, מעבירים מידע על מצב הפסולת בכל פח והפינוי יבוצע לפי הצורך.

בעיריית רחובות נערכים לחגים ולקיץ הקרב ומבקשים לייעל ולשפר את המערך הקיים, ולפיכך קוראים  לכל מי שידוע לו על מוטמן פגום, לא תקין, ללא מכסה, לא בטיחותי- לפנות למוקד העירוני 106 ולדווח, על מנת שניתן יהיה להחליפו בהקדם האפשרי ולהעניק שירות  עד לסיום הליכי המכרז. על פי הערכות העירייה יוחלפו ויוצבו קרוב ל- 8 מוטמנים חדשים ברחבי העיר ויתוקנו הקיימים בעלות של מאות אלפי שקלים. בנוסף, הוזמנו מאות עגלות אשפה אשר יגיעו בימים הקרובים במטרה להשלים את החוסרים הקיימים ברחבי העיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh