לקראת יום המעשים הטובים

לקראת יום המעשים הטובים

צהרוני החברה העירונית ברחובות בשיתוף פעולה עם עמותת make a wish – משאלת לב.

לקראת יום המעשים הטובים, צהרוני החברה העירונית רחובות יבצעו שיתוף פעולה מרגש עם העמותה הבינלאומית משאלת לב- make a wish.

עמותת משאלת לב עוסקת בהגשמת חלומות עבור ילדים חולים במחלות מסכנות חיים ויוצרת לילדים ולמשפחתם סביבה תומכת מלאת תקווה וכוח להתמודדות עם קשיי המחלה.

זוהי השנה השלישית שבה צהרוני החברה העירונית ברחובות מקיימים פעילות התרמה לעמותת משאלת לב בהצלחה גדולה. בשנה שעברה, בזכות התרומה של ילדי הצהרונים, שהייתה רחבת היקף ומוצלחת  במיוחד, היינו שותפים להגשמת חלומות לשני ילדים. העמותה פנתה לחוקרים לבדוק את השפעת פעילות העמותה על הילדים. הממצאים הראו כי לבחירת המשאלה, הגשמתה והציפיה לה יש השפעה מכרעת על מצבו המנטלי הבריאותי של הילד לעיתים עד כדי החלמה.

עד סוף החודש, מרץ 2019, צוותי הצהרונים ימכרו בקבוקי שתיה ב- 20 ש״ח לילדי הצהרונים ולמשפחותיהם, כל ההכנסות יועברו לעמותת משאלת לב במעמד ראש העיר רחמים מלול ביום המעשים הטובים, בהשתתפות נציגי ילדים מהצהרונים.

לדברי איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית: "אנו גאים לרתום את כלל צהרוני החברה העירונית בכל העיר לעשיית טוב ולהגשמת משאלות לילדים נוספים ולהעניק להם כמה רגעים של נחת ואושר בתוך מציאות מורכבת ורגישה".

לדברי נופר טולדנו, מנהלת צהרוני החברה העירונית: "ההשפעה על הילדים הינה אפקטיבית מאוד ואנו רוצים לסייע לעוד ילדים להגשים את המשאלה שלהם ובכך לסייע להם בתקופה הקשה ולו במעט לסייע בהחלמתם וחזרתם לחיות בילדות רגילה. הורים יקרים הנכם מוזמנים להעביר עם ילדכם 20 שקל עבור רכישת בקבוק שתייה מצוות הצהרונים וביחד ניצור סכום כספי מכובד שיאפשר לנו להגשים חלומות".

יום מעשים טובים בעיר רחובות פועל בשיתוף פעולה של עיריית רחובות באמצעות אגף החינוך והנוער, החברה העירונית, רשת חוויות וה.ל.ר, החברה לפיתוח רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh