פתרונות אחסון

פתרונות אחסון

אריזת חפצים יקרים לליבכם והעברתם לאחסון, יכולה להיות חוויה מלחיצה למדי. כדי לעזור לכם, ערכנו רשימה של מספר טיפים המבטיחים שאריזת הפריטים והאוצרות החשובים לכם תהיה תהליך קל וחלק, במידת האפשר, ובעיקר, נטול מתח בלתי רצוי ומיותר. רשימה זו תנחה אתכם לאורך כל תהליך האחסון, החל מאריזת החפצים ועד למקסום שטח האחסון.

  1. כללים לאחסון חפצים

רשימת מלאי. צרו רשימה מקיפה של כל החפצים שלכם, וציינו אילו פריטים תרצו לאחסן ואילו תרצו למסור. צעד זה חיוני כדי לדעת כמה פריטים תאחסנו, וכדי למצוא יחידת האחסון שתציע פתרונות אחסון מושלמים לצרכים שלכם.

יחידת האחסון.  ברגע שאתם מבינים את נפח הפריטים שאתם רוצים לאחסן, התחילו לבדוק אילו מתקנים מציעה חברת אחסון זו או אחרת, ומהו מתקן האחסון המושלם עבורכם:

  • ודאו שלחברה יש יכולת לאחסן את כל החפצים שלכם.
  • ודאו שהחברה יכולה לספק את הצרכים הספציפיים שלכם. לדוגמה, ייתכן שתזדקקו לגישה של 24 שעות ביממה ליחידת האחסון ששכרתם.
  • ודאו שיחידות האחסון ניתנות תחת השגחה ופיקוח 24/7.

סוגי אחסון. לאחר יצירת רשימה של החפצים שלכם, ערכו מחקר קצר כדי להחליט איזה סוג של יחידת אחסון יענה על הצרכים שלכם. יחידת אחסון עם בקרת אקלים, תגן על החפצים שלכם מפגעי מזג האוויר, תפחית את הצורף לטפל מדי פעם בחפצים, ותפחית את הסיכוי לנזק.

לבחור בחברת האחסון. השתמשו בשירותיה של חברה מנוסה ורבת מוניטין. וודאו שיחידת האחסון נמצאת תחת השגחה, מבטיחה אבטחה גבוהה, ומספקת את השירותים הדרושים לכם, כגון חומרי אריזה וכדומה.

הזמנת אחסון.  אם אתם מרוצים מיחידת האחסון, עליכם לבצע הזמנה על בסיס נפח היחידה שאתם צריכים (חישוב השטח יהיה כנראה חלק מהשירות שהחברה מציעה, ללא תשלום נוסף).

  1. טיפים לאריזה לקראת אחסון

לבדוק מה ניתן לאחסן. בדקו עם החברה אם יש פריטים שלא תוכלו לאחסן. בדרך כלל מוצרי מזון ומוצרים נזילים או מסוכנים, לא ניתן לאחסן עם שאר החפצים. אחסון של פריטים אלה עלול לפגוע בביטוח שלכם.

טיפים לאריזה. עטפו בשתי שכבות את הפריטים המיוחדים והרגישים לשינויי טמפרטורה קיצוניים, כגון תמונות ישנות, ספרים ותקליטים.

הגנו על הרהיטים שלכם. למרות כל המאמצים שלכם, זרימת האוויר ביחידת האחסון שלכם עלולה להיות מוגבלת. לכן אתם צריכים לטפל ברהיטי העץ כדי להגן עליהם מפני עובש ולחות.

הגנו על המכשירים החשמליים. מכונת כביסה, מקרר וכדומה – רצוי לשטוף היטב וליבש. זה רעיון טוב להשאיר את הדלתות פתוחות מעט, כדי למנוע הצטברות של ריחות והחלשת אטמי הגומי שלהם במהלך תקופת האחסון.

אחסון מוצרי החשמל. במידת האפשר, עדיף לאחסן את מוצרי החשמל באריזתם המקורית. אם לא, מצאו קרטון מתאים, והכניסו בו חומרי אריזה איכותיים שימלאו את השטח, כך שהמכשיר לא ינוע בתוך האריזה. בדקו שכול הסוללות הוסרו ממוצרי החשמל.

השתמשו בעטיפת מגן. עטפו את כל הרהיטים בניילון. זה יגן עליהם מפני אבק ומזיקים אחרים החודרים למחסן.

הסירו סוללות. הוציאו את הסוללות מכול הצעצועים, השלטים ושאר הפריטים, כדי למנוע נזק שגורמת החומצה הדולפת מהסוללה.

נקו את המכונות. אם אתם מאחסנים מכונה כלשהי, למשל מכסחת דשא, נקו אותה מדלק ומשמן לפני האחסון.

  1. טיפים לארגון יחידת האחסון

למקסם את המרחב. שטח יחידת האחסון הוא יקר, לכן הפיקו את המירב מהשטח ששכרתם. תוכלו לעשות זאת באמצעות ארגון החפצים הארוזים מהרצפה ועד לתקרה, תוך שימוש בלוחות דיקט שיחצצו בין מספר תיבות, כדי ליצור שכבר יציבה. פריטים אחרים כמו מזרנים, צריכים להיות ממוקמים לאורך קירות יחידת האחסון.

להשתמש במשטחי הגבהה. על ידי הנחת משטחי עץ על הרצפה, תוכלו לשמור שהחפצים והרהיטים יעמדו מעל לקרקע. זה יכול להציל את הרכוש שלכם במקרים של מזג אוויר גשום מאוד, או במקרה של נזילות.

להשתמש בתוויות. הדביקו על כל קרטון אריזה תווית שעליה תצוין התכולה הכלולה בתוכה. מומלץ לשמור עותק אחד של מלאי זה ביחידת האחסון שלכם, ועותק נוסף במקום בטוח, אחר. שימוש במדבקות צבעוניות יכול להיות דרך נהדרת שתקל עליכם לעקוב אחר החפצים שלכם. למשל, כל כלי המטבח – מדבקה כחולה, וכל צעצועי הילדים – מדבקה צהובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh