מקום ראשון בתחרות מצוינות מדעית!

מקום ראשון בתחרות מצוינות מדעית!

תלמידי כיתה ט' בקריית החינוך למדעים זכו במקום הראשון בתחרות מצוינות מדעית במכון ווייצמן.

בכנס ארצי לשכבה ט' במסלול "שביט" למצוינות מדעית במכון דווידסון,  במכון ויצמן למדע, התלמידים נתבקשו לבנות מכונת "רוב גולדברג" לסיכום מעברי האנרגיה אשר נלמדו לאורך השנה. (רוב גולדברג היה מאייר זוכה פרס פוליצר).

שתי קבוצות מקריית החינוך למדעים ברחובות השתתפו בתחרות, ובנו מכונות מצוינות שהושקעו בהם המון מחשבה, יצירתיות ותכנון לפרטים. את הקבוצות הנחו דר' שחר אברמוביץ וחגית ברנט.

הקבוצה של המורה ד"ר שחר אברמוביץ זכתה במקום הראשון וגרפה את כל המחמאות על המקצועיות, המקוריות והעיצוב של המכונה. דגש מיוחד של השופטים ניתן על הרצינות, המוטיבציה והשליטה בפרטים של התלמידים שהציגו את המכונה לשופטים.

ד"ר שחר אברמוביץ': "ניתן דרור לתלמידים לתכנן את המכונה לפי חלומם תוך התחשבות בשאר התלמידים כדי שהמכונה תפעל… הכיתה שמה לה מראש למטרה להיות הטובים ביותר ולנצח, וכך בעזרת עבודת צוות, אמונה, רצון ונחישות הצליחו להגשים את חלומם".

הגב' איריס בן שימול מנהלת חטיבת הביניים בקרית החינוך למדעים ציינה כי "התלמידים עברו תהליך משמעותי בזכות ההשתתפות ובניית המכונות, למדו והפיקו הרבה מהתכנון, הבנייה, ההשקעה ועבודת הצוות.  יישר כוח למורים חגית ושחר ששמו לנגד עיניהם להצית את האש בתלמידיהם, לעורר אותם ולעודד אותם להיות מעורבים בלמידה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh