אחסון תכולת דירה במרכז

אחסון תכולת דירה במרכז

עובדות שחשוב לדעת ושאלות שכדאי לשאול לפני שבוחרים חברה לאחסון תכולת דירה במרכז.

"מרבה נכסים, מרבה דאגה", לכן אתם צריכים להיות בטוחים שהציוד שלכם מאוחסן במקום שמור ומאובטח, על ידי חברה מקצועית ובעת ניסיון. איך תזהו חברה כזו? באמצעות השאלות הבאות.

מהי שיטת האחסון?

יש חברות לאחסון תכולות דירות אשר מציעות שמירה במכולות, כמו אלו שאתם מכירים מהנמלים. חברות אחרות מחזיקות שטח או מבנה עם יחידות מחסן נפרדות. מה ההבדל? כשמדובר במכולות צריך לקחת בחשבון שלרוב מערימים אותן אחת על גבי השנייה, וזה יכול להקשות על הגישה שלכם למחסן. כמו כן, מכולות מושארות בשטח פתוח, חשופות לגשם ולשמש, וזה יכול להשפיע על הציוד ששמור בתוכן. לעומת זאת ביחידות אחסון הציוד מקורה ומוגן באמצעות קירות וחומרי איטום ובידוד, ויש לכם גישה נוחה בכל עת לציוד שאחסנתם במקום.

אילו גדלים של מחסן החברה מציעה?

חבל לשלם יותר כשאין סיבה, ולכן חפשו חברה המציעה מגוון גדלים של מחסנים, כך שתוכלו לשכור מחסן שמתאים לתכולת הדירה שלכם. עם זאת, קחו בחשבון שעדיף מחסן טיפה גדול, כדי שלא תצטרכו להערים רהיטים ומוצרי חשמל זה על גבי זה. אחסון מסודר ומרווח ישמור על הציוד שלכם לאורך זמן ללא שחיקה, שריטות ובלאי.

מהו המחיר שתתבקשו לשלם?

שאלה זו רלבנטית בין אם מדובר באחסון תכולת דירה במרכז לתקופה קצרה או ארוכה, וצריך להבין שהתעריף משתנה בהתאם לגודל יחידת האחסון, תקופת ההשכרה, קיומה של פוליסת ביטוח, שירותי אבטחה ושירותים נלווים כמו הובלת הציוד למחסן ופריקתו.

מה החברה עושה כדי להגן על הציוד שלכם?

האם החברה מחזיקה פוליסת ביטוח למקרה של פריצות וגניבות? האם הביטוח מכסה גם מקרים של נזקים כתוצאה ממכרסמים, רטיבות או שריפה? אלו שירותי שמירה ואבטחה יש במקום? התשובות לשאלות אלו יעידו רבות על רמת המקצועיות והאמינות של החברה.

עובדות חשובות שכדאי לדעת

כשאתם בוחרים חברה לאחסון תכולת דירה במרכז, אל תשכחו את נושא המיקום הגיאוגרפי של שטח האחסון. ייתכן ותוכלו למצוא מחסנים מרוחקים במחירים נמוכים, אך על ההפרש יכסו הוצאות הנסיעה, הדלק והזמן שתצטרכו לבזבז לצורך הגעה לשם. חפשו יחידות אחסון קרובות לאזור המרכז, כדי לשמור על גישה זמינה ונוחה בכל עת.

עובדה נוספת שיש להתייחס אליה, היא האם החברה מציעה גם שירותים נוספים, כמו הובלה ופריקה של הציוד. שירות כזה יכול להיות לכם לעזר רב, אם אתם יודעים שתזדקקו לכל הציוד או לחלקו בזמן הקרוב.

לפרטים נוספים והצעת מחיר לאחסנת תכולת דירה ניתן להתקשר לאלפא אחסנה לטלפון -052-8449344.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh