קק״ל תרמה לשיפוץ 17 דירות בקריית משה ברחובות

קק״ל תרמה לשיפוץ 17 דירות בקריית משה ברחובות

הדירות שופצו על ידי תלמידי המכינה הקדם צבאית ״שובו אחים״.

המכינה הקד"צ בשכונת קריית משה ביצעה, זו השנה השלישית, את פרויקט שיפוץ הדירות הענק "שינוי בינוי" לרווחת תושבי שכונת קריית משה. המכינה לקחה על עצמה לשפץ 17 דירות תוך 3 ימים בעזרתם של מתנדבים רבים ואנשי מקצוע אשר נרתמו למהלך. השיפוץ כולל צביעה, תיקונים עבודות חשמל ועיצוב של מעצבי פנים שנרתמו אף הם למהלך.

בשבועיים הראשונים של חודש אפריל עורכת קרן קימת לישראל פרויקט ארצי ענק, במסגרתו נערכות עבודות שיפוץ ושדרוג מוסדות המשרתים ניצולי שואה, קשישים, בעלי מוגבלות, עולים חדשים ונוער ב-61 רשויות שונות.

בשיתוף פעולה ראשון בין קק״ל למכינה- קק״ל היא זו אשר מימנה את השיפוץ של 17 הדירות עי תלמידי המכינה.

היום (חמישי 4/4/19) הגיע דני עטר, יו״ר קק״ל לביקור ברחובות, ונפגש עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול לשיחה עם תלמידי מכינת שובו אחים שהשתתפו בשיפוץ בשכונה שבהם הם מתגוררים. יחד איתם השתתפו במפגש גם חבר המועצה ויו״ר דירקטוריון חוויות , אמיתי כהן, ממייסדי המכינה, ומנהל המכינה רונאל ביבי.

פעילות ההתנדבות, שמטרתה לשפר ולשדרג את נראות הדירות, כללה שיוף וצביעה של קירות ועוד.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "המכינה הפכה למרכז רוחני קהילתי ולמוסד משמעותי בשכונה. התלמידים עשו היום מעשה גדול עבור תושבי הדירות, נמשיך לתמוך במכינה על מנת שיוסיפו טוב בעיר".

יו"ר קק"ל דניאל עטר אמר: "שיתוף הפעולה של קק״ל עם חניכי המכינה הקדם צבאית הוא מרגש מאוד ויוצא דופן. נשמח להפוך את העשייה הזו למסורת מדי שנה. קרן קימת לישראל רואה בתרומה לקהילה ערך עליון, והחליטה השנה לרכז מאמץ ולהוביל פעילות משמעותית ותורמת, שתשפיע באופן מהותי לטובה על קהילות רבות, בכל רחבי הארץ לאורך זמן. קק״ל מקדמת את החזון הציוני בכל פעולותיה, קידום אורח חיים קהילתי למען התושבים הוא זכות וכבוד רב עבורנו".

חבר המועצה ויו״ר דירקטוריון חוויות, אמיתי כהן: "פסח הוא חג המצווה מאיתנו לדאוג לזולת, ובנוסף לפרויקט הנפלא הזה אנו עושים זוכים לחלק קמחא דפסחא ולעשות לליל סדר קהילתי. אני גאה לראות את פעילות המכינה הקד"צ והגרעין התורני בשכונה וברצוני להודות לראש העיר רחמים מלול על התמיכה במהלך השנה כולה, ולקק״ל על התמיכה בפרויקט המבורך הזה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh