לקראת החג: מבצע על לק ג'ל ברחובות, למראה המושלם במחיר משתלם

לקראת החג: מבצע על לק ג'ל ברחובות, למראה המושלם במחיר משתלם

החורף השאיר את הידיים יבשות ואת הציפורניים סדוקות? זה הזמן להתחדש. בימים אלו, בדיוק כשגוף זקוק לקצת פינוק, נפתח ברחובות מכון יופי חדש לרפואה אסתטית – מכון פרסונה. כאן תוכלי להירגע, להתרענן לקראת החג ולבחור בגוון חלומי של לק ג'ל איכותי. מלבד טיפוח הידיים, מוצעים גם טיפולים משלימים נוספים שבזכותם תגיעי לליל הסדר מוכנה וזוהרת.

פרסונה אומנות מודרנית באסתטיקה היא מרכז כוללני לרפואה אסתטית וטיפוח היופי המאגד תחת קורת גג אחת את מיטב המומחים, התכשירים והציוד בתחום טיפוח היופי והרפואה האסתטית.
פרסונה, מכון היופי החדש ברחובות, מקפיד ליצור עבור האורחות שלו חוויית שירות מושלמת עם כוס קפה איכותי וחיוך. במסגרת הביקור במכון תוכלי להנות ממגוון טיפולים וביניהם:

  • מילוי קמטים, פיסול פנים, מילוי שפתיים, פיסול אף, עיצוב סנטר הזרקת בוטוקס ועוד, ע"י ד״ר מקסים סקסונוב רופא מומחה ברדיולוגיה אבחנתית ורופא אסתטיקה.
  • טיפולי פנים ע"י קוסמטיקאית פרא רפואית וותיקה ומוערכת ברחובות – עמית דרגצקי.
  • פדיקור ופדיקור רפואי
  • מניקור, לק ג'ל ובניית ציפורניים
  • טיפולי אנטי-אייג'ינג
  • טיפולי PRP לפנים ולשיער (טיפולי ערפד)
  • הקפאת שומן
  • ועוד

עבור כל לקוחה ניתן להתאים תוכנית טיפולים אסתטיים העונה על הצרכים הייחודיים שלה. את מוזמנת לבקר במכון, להתרשם ממגוון הטיפולים ולקבל ייעוץ מקצועי.

מעת לעת מוצעים גם מבצעים מפתים, ולקראת הפסח יש לנו הצעה חד-פעמית בשבילך.

אם את רוצה להירגע לקראת דייט, אם את מתכוננת לאירוע, או אם את זקוקה לזמן איכות עם עצמך. רק עד פסח – הזמנה לפינוק אמיתי!

מניקור לק ג'ל + פדיקור מלא ב-150 שקלים בלבד! אל תתלבטי יותר מידי, המבצע מוגבל בזמן ובמקום. מחכות לך! 08-6231600

לק ג'ל למראה מטופח לאורך זמן

בכל שנה, לקראת חג הפסח אנחנו מנקים את הבית, מאווררים אותו ומכינים אותו לקראת הקיץ. כל ההכנות הללו אינן מטיבות עם מראה הידיים, והניקיונות מייבשים את העור ופוגעים בציפורניים. אך כאן בדיוק כוחו של לק הג'ל. כאשר הטיפול מבוצע באופן מקצועי, המראה האלגנטי והחלק יישמר לשבועיים-שלושה. מריחת לק ג'ל ברחובות במכון פרסונה נעשית תוך שימוש בלקים האיכותיים ביותר ובעזרת טכנולוגיית ייבוש מהירה במכונת לד. כך ניתן לשמור על ציפורניים עשויות היטב גם אחרי הניקיונות של החג.

לק ג'ל – נקודות חשובות

לק ג'ל הוא פתרון נהדר למי שמעוניינת בגימור מושלם ועמיד לציפורניים. עם זאת, לפני שאת בוחרת טיפול לק ג'ל ברחובות חשוב מאוד לשים לב לנקודות הבאות:

  • תהליך ההסרה – כדי לא לפגוע בבריאות הציפורן, יש לבצע את ההסרה במכון מקצועי. אם מנסים להסיר את הלק לבד, עלולים לרדד את שכבת הציפורן ולהחליש אותה.
  • עלות – טיפול לק ג'ל עושה שימוש בטכנולוגיה חדישה שבזכותה ניתן ליצור את המראה המבוקש. בשל כך העלות אומנם גבוהה יותר, אך כאמור חידוש הלק יתבצע כל כמה שבועות בלבד. לעיתים ניתן גם ליהנות ממבצעים מיוחדים כמו מבצע ההיכרות שמציע מכון פרסונה לרגל פתיחתו.
  • השפעות על הציפורניים – מריחה של לק ג'ל צריכה להתבצע באופן מקצועי. אם היישום של החומר וההסרה שלו אינם נעשים כראוי, הציפורן עלולה להישחק ולהיפגע.
  • סיכונים היגייניים – כמו כל טיפול רפואי, אי-הקפדה על היגיינה עלולה לגרום להתפתחות של זיהומים ופטריות. לכן, מומלץ לבצע את הטיפול רק במכון לרפואה אסתטית שבו מקפידים על שימוש בכפפות חד פעמיות וניקיון הכלים והחומרים.\

אנחנו מזמינים אותך להתחדש לקראת האביב בטיפול מפנק במכון פרסונה ברחובות, לחג זוהר ומלא יופי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh