הכינו את הקסדות!

הכינו את הקסדות!

אלפים צפויים להשתתף במסע האופניים "רוכבים בעצמאות" בבוקר יום העצמאות.

בין שלל הפעילויות במהלך יום העצמאות, בבוקר יום העצמאות, 9.5 יתקיים זו השנה ה-35 אירוע הרכיבה המסורתי "רוכבים בעצמאות" שהפך לאבן שואבת לרוכבים מכל הארץ ומדי שנה משתתפים בו אלפי רוכבים בכל הגילאים, בהפקתה וניהולה של החברה העירונית רחובות.

מסע האופניים "רוכבים בעצמאות" המסורתי של רחובות ייצא לדרך גם השנה במעמד ראש העיר, רחמים מלול שיזניק את הרוכבים, ובהשתתפות אלפי רוכבות ורוכבים מכל הגילאים. ההתכנסות לפני המסע תחל בשעה 8:00 בגן המייסדים ותכלול פעילויות מגוונות ביניהן מתחם אופניים "באלאנס" היתולי, מופע קפיצות של מיטב הרוכבים בארץ, השכרת אופניים וצילום מגנטים. המסע יוזנק ב-09:00  במסלול "סובב רחובות" שיעבור בשכונות העיר הוותיקות והחדשות לאורך 11 ק"מ.  לארח ההזנקה, ניתן יהיה להצטרף למסלול הרכיבה בנקודות הבאות:

  • צומת מכון ויצמן למדע (נווה יהודה, אחוזת הנשיא, רחובות המדע)
  • דרך מרדכי בשיסט – כניסה לנווה עמית (נווה עמית, גינות סביון)
  • צומת גד פיינשטיין / האלוף פרי (רחובות ההולנדית, אבן גבירול)
  • מתנ"ס קריית משה (שכונת קריית משה)
  • מרכז וייסגל (רחובות על הפארק, רחובות הצעירה, שכונת אפרים / סלע)
  • פארק גבעת האהבה (מרמורק, רחובות החדשה)

המסע צפוי להסתיים בין השעות 11:30 ל-12:00. המשתתפים נדרשים להצטייד בקסדה ובנעליים סגורות כדי לקחת חלק במרוץ במקום אפשר יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד. כל המשתתפים שיסיימו את המסע יזכו במדליות. במקום ניתן יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד של 50 שקלים במזומן (תמורת הפקדת תעודת זהות או רישיון נהיגה לביטחון). חובה נעלי רכיבה סגורות וחל איסור רכיבה על אופניים חשמליים. ההשתתפות ברכיבה באופן העצמאי תתאפשר החל מגיל 9 בלבד, ובסיום יוענקו מדליות למשתתפים. המסע צפוי להסתיים בין השעות 11:30 ל-12:00.

לדברי רחמים מלול, ראש העיר: "ברחובות, יום העצמאות הפך לחגיגה של תרבות וספורט.  אירוע רוכבים עצמאות מהווה הזדמנות נהדרת להכיר את שכונות העיר החדשות והוותיקות ולחגוג ביחד באופן אקטיבי וספורטיבי את החג. אני מזמין את כל תושבי העיר לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עם עוד אלפי רוכבים, שמשלבת את אהבת הארץ , דווקא ביום העצמאות, יחד עם ספורט והנאה"

לדברי איציק עובדיה מ"מ מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "מסע "רוכבים בעצמאות" הפך לחלק אינטגרלי מחגיגות העצמאות בעיר רחובות, שמעלה על נס את התרבות והספורט בעיר. השקענו מחשבה רבה ביצירת אירוע בטיחותי ומהנה לכל המשפחה. חג עצמאות שמח!"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh