כולם מוזמנים!

כולם מוזמנים!

קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול תיערך במוצאי יום העצמאות עם הכוכב חנן בן ארי.

החגיגות יימשכו גם במוצאי עצמאות עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול, בה יוענקו אותות הוקרה לחיילים מצטיינים בני העיר וההופעה המרכזית תהיה של הזמר והיוצר המוביל חנן בן ארי.

ראש העיר רחמים מלול: "העיר רחובות חוגגת את יום העצמאות יותר מכולם: אני מזמין את תושבי העיר להמשיך ולחגוג איתנו גם בליל חמישי כמיטב המסורת, להוקיר יחד את החיילים המצטיינים בני העיר וליהנות מהופעה של חנן בן ארי".

קבלת הפנים של ראש העיר רחמים מלול במוצאי יום העצמאות הפכה מזמן למסורת ברחובות. האירוע הינו נדבך נוסף של חגיגות יום העצמאות ברחובות. השנה תתקיים קבלת הפנים ביום חמישי, ה- 9.5 בשעה 20:00 בגן המייסדים.

בערב יום העצמאות יתפרסו החגיגות  בחמש במות ברחבי העיר: בבמה המרכזית בגן המייסדים שם יופיעו גידי גוב ואחרים, בהנחיית תושבת העיר, השחקנית ומנחת הטלוויזיה – אילנית לוי. בהמשך הערב יהפוך הגן למסיבת נוער ענקית עם סקאזי ואחרים ;בבימת החניון העליון של גן המייסדים, תחילה יעלו כוכבי הילדים "נתי הגעתי הופעתי" ו"שוקולוקו וחברים" ולאחר מכן, תעלה הלהקה האותנטית של הקהילה האתיופית – אנסמבל "עד יבוא" מרחובות ; בבמה החסידית יופיעו ישי לפידות ו"מועצת השירה היהודית" ואחרים; בבמה הים תיכונית יופיעו הפרויקט של רביבו ואחרים; בבמת הזמר העברי הממוקמת ברחבת יד לבנים יופיעו דורית ראובני, דני רובס שגדל בעיר ואחרים .

ואת הקינוח שומרים לסוף: בקבלת הפנים של ראש העיר מלול במוצאי החג יצדיעו לחיילים ולחיילות המצטיינים בני העיר, ובחלק השני של האירוע, יופיע הכוכב חנן בן ארי.  האירוע ייערך בגן המייסדים זו השנה השניה, בשל הביקוש הגדול לאירוע. בעבר נערך האירוע ברחבת העירייה. על מנת להכיל מספר גדול יותר של תושבים, הוא הועבר לרחבת גן המייסדים.

ראש העיר רחמים מלול: "העיר רחובות חוגגת את יום העצמאות יותר מכולם, כיאה לעיר התרבות: אני מזמין את תושבי העיר להמשיך ולחגוג אתנו גם בליל חמישי כמיטב המסורת,  להוקיר את החיילים המצטיינים בני העיר וליהנות מהופעה נוספת של חנן בן ארי".

כזכור, באירוע קבלת הפנים של ראש העיר במוצאי עצמאות אשתקד, להקת אתניקס שרה את מיטב להיטיה והקפיצה את אלפי המשתתפים, שקמו על רגליהם לרקוד ברחבי הגן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh