משאבות ביוב ושירותי ביובית לכל מקום ובכל שעה-

משאבות ביוב ושירותי ביובית לכל מקום ובכל שעה-

דודי מערכות ומשאבות מים

מערכת הביוב היא אחת המערכות החיוניות בכל בית, בניין או מבנה. יתכן ובשל העובדה שהיא נסתרת מן העין איננו מקדישים לה, בדרך כלל, את תשומת הלב הראויה בתחזוקה ותפעול תקין, ו"נזכרים" בקיומה רק כאשר מתפתחת בעיה או תקלה כמו ריחות רעים היוצאים מפתחי הניקוז והכיורים, סתימות ביוב, נזילות בחצר או חס וחלילה הצפה בתוך המבנה, בעיקר במקומות נמוכים כמו מרתפים.

מהי משאבת ביוב ובאילו מקרים צריך להתקין אותה ?

במקרים רבים, כמו במרתפים או בחדרים נמוכים, וכן בבניינים ומבני תעשיה המוציאים כמויות שפכים גדולות, יש צורך בהתקנת משאבות ביוב מיוחדות שיזרימו את השפכים בכוח אל המערכת המרכזית.
קיימים סוגים רבים של משאבות ביוב בעלות טווח רחב של הספקים, החל ממשאבות קטנות לשימוש במרתף בתים פרטיים ועד למשאבות חזקות למפעלי תעשיה. משאבות אלו פועלות על חשמל, והן נכנסות לפעולה באופן אוטומטי כאשר מאגר השפכים ומי הביוב עולה לגובה מסוים במיכל. משאבות אלו מסוגלות לשאוב לא רק נוזלים אלא גם בוצה ומוצקים, וקיימים גם דגמים חדישים של משאבות טוחנות המרסקות את החומרים המוצקים, ומונעות בעיות לטווח ארוך כמו סתימות והצפות.

שאיבה באמצעות ביובית

לעיתים קרובות קורות תקלות בקווי הביוב הביתיים והעירוניים, בעיקר כאשר מדובר במערכות ישנות מאוד הסובלות מסדקים, נזילות, סתימות משורשים או הצטברות מוצקים, או קווים ובריכות ביוב שכבר אינם עומדים בעומס הגדל כתוצאה מחיבור לעוד ועוד משתמשים ותשתיות במשך השנים.
במקרים אלו, במקומות בהם לא מותקנת משאבה קבועה, יש צורך בשירותי ביובית, שהיא למעשה משאבה ניידת חזקה במיוחד המותקנת על משאית הנושאת מיכל אטום בנפח גדול מאוד. הביובית מצוידת במכשור מיוחד המיועד לשאיבה מהירה של קווי ביוב סתומים, ריקון מיכלי ביוב ומאגרים שהתמלאו או שאיבה של חדרים ומרתפים שהוצפו.
חברות מקצועיות המספקות שירותי ביובית נותנות במקרי תקלה גם שירות ראשוני של איתור ותיקון התקלה, ובמקרי הצורך על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של איתור סתימות כמו מצלמות קו מיוחדות. פתיחת קווי ביוב סתומים יתבצעו על ידי צוות השרות של הביובית, אם על ידי אמצעים מכניים מיוחדים, או על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה בקווי הביוב.

קנייה, תחזוקה ושירות על ידי חברה וותיקה ומקצועית

אחת החברות המובילות והוותיקות בארץ להתקנה, תחזוקה ושירות למשאבות ביוב בכלל ולשירותי ביובית בפרט היא חברת דודי מערכות מים, המספקת שירות אמין ומהיר לכל בעיה שתתעורר במערכת הביוב. מומחי החברה יסבירו לכם כי חשוב לבצע תחזוקה ובדיקה שוטפת במהלך כל השנה של מערכת ומשאבות הביוב, ובעיקר חשוב ביותר לעבוד מול חברה אמינה היודעת לתת שירות מהיר ויעיל בכל מקום ובכל זמן- בסופו של דבר תקלה בביוב עלולה לשבש ולהשבית במיידי את תפקוד הבית, העסק או המפעל, ולגרום לנזק עצום במידה ולא תטופל ביעילות ובמהירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh