נפתח קורס דירקטוריות לתושבות רחובות בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן

נפתח קורס דירקטוריות לתושבות רחובות בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן

השבוע נפתח קורס דירקטוריות, במטרה להכשיר ולחזק נשים ומנהלות ולהקנות להן מיומנויות שיסייעו להן להשתלב בעמדות ניהול בכירות במערך הניהול העסקי והציבורי. נותרו מקומות אחרונים.

הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות ובשיתוף המרכז להשתלמויות "בר אילן", פותחת קורס נוסף להכשרת דירקטוריות המיועד לנשים תושבות העיר. מטרת הקורס להעניק ידע, כלים ומיומנויות ניהול אשר יסיעו למשתתפות להשתלב בעמדות ניהול בכירות, יכשירו מועמדות לתפקיד דירקטוריות ויסיעו להן למלא את תפקידן הניהולי על הצד הטוב ביותר. זהו המחזור השלישי של הקורס שנפתח לאור ההצלחה של המחזורים הקודמים.

תכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאים מהעולם העסקי, ביניהם: סוגיות משפטיות כמו דיני חברות, הדירקטוריון, ההנהלה ובעלי המניות, ועדת ביקורת, אתיקה ואחריות דירקטורים, נושאים פיננסיים כגון: הכרה וניתוח של דו"חות כספיים, ועוד.

הקורס יועבר על ידי צוות מרצים מיומן ובעל ניסיון עשיר בשוק העסקי והציבורי, והוא יכלול 12 מפגשים שבועיים בימי שלישי בין השעות 17:00-21:00, במרכז הגישור החדש ברחובות, רחוב טלר 9ב'. הקורס ייפתח ב- 14.5 וניתן להצטרף עד לשיעור השני.

ראש העיר, רחמים מלול: "נשים ברחובות הן מובילות ומשפיעות. זו יוזמה מבורכת של הפורום לקידום מעמד האישה בעיר, ואני מזמין את תושבות העיר להצטרף לקורס".

יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה, חברת המועצה אוה גור: "אני שמחה כי קורס דירקטוריות נוסף נפתח בפורום לקידום מעמד האישה ברחובות, אחרי ההצלחה של הקורס הקודם. הפורום והעירייה פותחים אופציה לנשים, על מנת שיוכלו לקדם את עצמן במגזר הציבורי והעיסקי. וכל זאת בעלות מסובסדת על ידי הפורום ועיריית רחובות".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום נשים: "מחקרים מראים כי התוצאות הפיננסיות שהשיגו תאגידים גדולים בארה"ב בהם כיהנו נשים בדירקטוריון, היו גבוהות יותר בהשוואה לחברות בהן כיהנו מספר נמוך של נשים או שלא כיהנו כלל. גם בארץ גוברת היום המגמה לשלב יותר נשים בדירקטוריונים ומטרתנו להכשיר נשים להשתלב בתפקידים בחברות השונות"

תנאי הסף לקבלה לקורס – תואר ראשון ו/או ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות. לפרטים והרשמה ניתן לפנות בטל' 08-9352419.

קישור להרשמה  https://goo.gl/forms/N5d3hgzjlDtzs9gJ2

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh