מחר: הזנקת "מרוץ לאורו" להנצחת לוחם דובדבן רונן לוברסקי ז"ל

מחר: הזנקת "מרוץ לאורו" להנצחת לוחם דובדבן רונן לוברסקי ז"ל

מחר, יום חמישי ייערך "מרוץ לאורו" כל הדרך מרחובות ועד לקברו  בהר הרצל והכותל בירושלים. בשל המרוץ, ייסגר חלק מכביש בגין במקטע שבין בגין-ברגמן לבין בגין- יעקובסון בין השעות 18:30-19:30.

בתאריך 24 למאי 2018, במהלך פעילות מבצעית של יחידת דובדבן במחנה הפליטים אל עאמרי הסמוך לרמאללה נפצע אנושות הלוחם רונן לוברסקי ז"ל. לאחר שלושה ימים, בתאריך י"ב בסיוון תשע"ח, 26.05.2018, נפטר מפצעיו. רונן, בן רחובות, היה בן 20 במותו.

מרוץ "לאורו" להנצחת רונן לוברסקי יוזנק מחר מאתר הפרדסנות ברחובות בשעה 19:00, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, אשר עם הפניה אליו נתן את ברכת הדרך לקיים את המרוץ ברחובות. זהו  מרוץ שליחים המתחיל ברחובות ומסתיים סמוך לקברו בהר הרצל, משם יחל מסע משותף לכותל המערבי .

בשעה 17:00 תחל ההתכנסות באתר הפרדסנות, בשעה 18:00 ייערך טקס במקום ובשעה 19:00 יוזנק המירוץ אל עבר השטחים הפתוחים, משם ימשיך כל הדרך לירושלים. המרוץ יתקיים בליל ירח מלא, שיאיר את הדרך לשליחים שירוצו כל הלילה,  ויסתיים ביום האזכרה הרשמי של סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל. בתחנות במהלך הדרך יהיו מקומות עצירה עם מדורות שבהם ילמדו את ההסטוריה והמורשת של ישראל בשבילים שבהם רצים, ויקראו מכתביו של רונן ז"ל.

בשל המרוץ מחר, ייסגר לתנועה מחר אחה"צ כביש מנחם בגין בין השעות 18:30-19:30 במקטע מפארק המדע ברחוב ברגמן פינת מנחם בגין ועד רחוב יעקובסון פינת מנחם בגין .

במרוץ צפויים להשתתף כ- 500 משתתפים – בני נוער, לוחמי יחידת דובדבן, בני משפחה, חברים ומוקירי זכרו של רונן לוברסקי ז"ל. את המרוץ מארגנים – משפחת לוברסקי, כושר קרבי- אסא אותי לוחם, עמותת "פרחי הדרום" בראשות איציק שטאובר, עמותת "דובדבן"  וגורמים שותפים נוספים.

אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני ואגף הביטחון בעיריית רחובות והחברה העירונית לתרבות, נופש וספורט מסייעות למרוץ ומעניקות לו את המעטפת הלוגיסטית והתכנונית הנדרשת על מנת לקיימו, לרבות תיאום מול משטרת רחובות .

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח עירוני, שילוט ושיטור עירוני: "אנו גאים לסייע בהנצחתו של רונן לוברסקי ז"ל, ומיד עם הפניה אלי מהמשפחה שמחתי לסייע בתכנון ובתיאום בכל הנדרש, על מנת שהמרוץ יוזנק מהעיר רחובות".

איציק עובדיה, מנהל החברה העירונית רחובות: "אני מברך על היוזמה להזניק את המרוץ מרחובות. זאת בנוסף לפעילות הנצחה נוספת שכבר החלה אשתקד ברחובות , בפרויקט "החלוץ" שבו משתתפים בני נוער בפעילות בשעות אחר הצהריים ברחבי העיר, המשלבת ספורט חברתי לצד ערכים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh