לנשום לרווחה: רשת אלן קאר השיקה את סניף רחובות

לנשום לרווחה: רשת אלן קאר השיקה את סניף רחובות

אלן קאר, רשת עולמית של מרכזי גמילה מעישון וטיפול בהתמכרויות, מרחיבה את פעילותה בישראל ובנוסף לסניף הדגל בתל אביב, שנחשב לאחד הסניפים המצליחים של הרשת העולמית, השיקה השבוע את סניף רחובות.

הסניף החדש ממוקם ברחוב אופנהיימר בפארק המדע ברחובות ומתפרס על שטח של 140 מ"ר. פעילות הסניף פונה לכלל התושבים באזור ובשל המיקום במרכז מתחם פארק המדע, גם עובדי האזור יוכלו להיגמל מעישון אחרי יום עבודה.

מי שינהל את הסניף הרחובותי הם השותפים החדשים של הרשת, אדי גרייזל, עמרי הנובר ואבי טל, יזמים תושבי המרכז, שהנם מעשנים לשעבר בעצמם אשר נגמלו בעזרת שיטת אלן קאר.

לדברי עמרי הנובר: "אחרי שנגמלתי בעצמי, החלטתי שאני רוצה לסייע בהפצת הבשורה, ניתן להיגמל מעישון גם אחרי שנים של התמכרות, וגם אחרי ניסיונות כושלים".

לדברי אסף אשכנזי, מנכ"ל אלן קאר בישראל: "ההחלטה לצאת מתל אביב ולהקים סניפים נולדה מתוך לחץ גדול בשטח. אנחנו רואים מספר הולך וגדל של מעשנים הרוצים להיגמל, בכל הארץ ומכל המגזרים, לכן הרגשנו שאנו חייבים לייצר תשתית נוחה יותר שתאפשר לכל מעשן להשתחרר מעול הסיגריות והניקוטין, לקבל את חייו בחזרה, בקלות, וליד ביתו".

אודות אלן קאר

אלן קאר מציעה שיטת גמילה מעישון שפיתח לפני כ- 36 שנה בריטי בשם זה. קאר, רואה חשבון במקצועו הפסיק לעשן בגיל 48 לאחר שעישן בין 3 ל 5 קופסאות ביום במשך שנים, ולא הצליח להיפטר מהתלות בסיגריות. שיטת הגמילה שפיתח, יצאה מנקודת מבט הפוכה מרוב השיטות הקיימות – הוא החליף את השאלה למה לא כדאי לעשן? בשאלה – למה בעצם אני כן מעשן?. מאז, הפך לאימפריה עולמית של למעלה מ- 150 מרכזים ב- 57 מדינות בעולם. עד היום נעזרו בשיטת  "אלן קאר" למעלה מ 30 מיליון מעשנים. במסגרת ניסיונותיה של אירלנד ליצור מדינה ללא עישון, נערך מחקר בלתי תלוי בשיתוף עם ממשלת אירלנד אשר מוכיח כי השיטה של אלן קאר היא השיטה האפקטיבית ביותר להפסקת עישון. תוצאות המחקר הראו כי אחוזי שיעור הנגמלים בשיטת אלן קאר היו מהגבוהים ביותר ומדובר בהצלחה לטווח ארוך, בדיקות חוזרות לאחר חודש, שלושה חודשים שישה חודשים ושנה – הראו אחוזים גבוהים של נגמלים שעדיין גמולים מעישון. כמו כן, עתיד להתפרסם בקרוב מחקר של אוניברסיטת לונדון שיאשש את זאת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh