רפואה על הבר בפעם הרביעית

רפואה על הבר בפעם הרביעית

רפואה על הבר 2019, שריינו את התאריך: 18.6.2019!

היוזמה המצליחה של עיריית רחובות והמרכז הרפואי קפלן תתקיים השנה בעוד כחודש במבחר ברים, פאבים ובתי קפה ברחבי העיר, בשיחות מרתקות של רופאות ורופאים בכירים ואנשי צוות רפואי בנושאים הנוגעים לבריאות של כולנו.

לאחר עבודה מאומצת בת מספר חודשים, פרויקט "רפואה על הבר" יתקיים השנה זו הפעם הרביעית בשיתוף פעולה בין המרכז הרפואי קפלן לעיריית רחובות, החברה העירונית רחובות לתרבות נופש וספורט והפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני.

במסגרת הפרויקט, שיתקיים ביום ג', 18.6 טו' בסיוון, יגיעו רופאים מומחים ועובדים פרא רפואיים מהמרכז הרפואי "קפלן", לשיחות מרתקות עם תושבי העיר רחובות בנושאים רפואיים ומעשיים שונים, במגוון של ברים, פאבים ובתי קפה בכל רחבי העיר.

בערב זה פותחים בתי הקפה, הפאבים והברים בעיר את דלתותיהם ומזמינים את התושבים ליהנות  מחברה טובה, מאווירה ייחודית וכמובן משיחה מרתקת – בנושאים רפואיים ופרא – רפואיים שנוגעים לחיים של כולנו – ילדים, מיניות, בריאות, ספורט, פסיכולוגיה ועוד.

אלפי תושבים הגיעו בשנים קודמות להשתתף בערב מהנה, מחכים, מעתיר ידע ומעורר מחשבה. זו הזדמנות לפגוש את האנשים מאחורי החלוק הלבן, שמגיעים לכאן במיוחד בשבילנו אל הקהילה, כדי להשמיע, לשתף ולענות על שאלות.

בקרוב תפורסם רשימת ההרצאות במיקומים השונים לשם הרשמה – התושבים מוזמנים לעקוב ולהזדרז להירשם, שכן המקומות מוגבלים.

פרטים נוספים בימים הקרובים באתר עיריית רחובות, ובעמודי הפייסבוק של העירייה, המרכז הרפואי קפלן, החברה העירונית והפלטפורמה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh