הורים שימו לב: נפתחה ההרשמה לקייטנות הקיץ בבתי הספר

הורים שימו לב: נפתחה ההרשמה לקייטנות הקיץ בבתי הספר

החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש תפעיל ברחובות את הקייטנות לילדי בתי הספר בעיר ותציע מגוון רחב של קייטנות עם תכנים עשירים ומגוונים. בנוסף ל"בית הספר של החופש הגדול", תפעיל החברה קייטנת הכנה לכיתה א' וקייטנות קונספטואליות כמו קייטנת בימת הנוער לאוהבי הבמה, או כאלה שרוצים לטעום ממנה, קייטנת אמנות בבית האמנים, קייטנת כדורסל, קייטנת כדורגל ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: "החברה העירונית משרתת את תושבי העיר גם בשמירה על שגרת העבודה והמשפחה שלהם. אנו שמחים להעמיד לרשות ההורים בעיר מגוון של קייטנות לכל הגילאים, ובמנעד רחב של נושאים. כמו בכל עניין, גם כאן מעמידה החברה העירונית שירות הכולל תוכן איכותי בסטנדרטים גבוהים".

גם במהלך הקיץ הקרוב יוכלו ילדי רחובות לבחור לעצמם את הקייטנה המתאימה והמועדפת עליהם ביותר במסגרת קייטנות החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש. הקייטנות כולן מופעלות בבתי הספר היסודיים, במרכזי החברה השונים ובאולמות הספורט ברחבי העיר, וכוללות פעילויות מגוונות, מפעילים מקצועיים ותכנים עשירים ומעשירים שמועברים על ידי הצוות הבית ספרי והצוותים המקצועיים של החברה העירונית. קייטנות הקיץ של החברה העירונית נחשבות לאיכותיות במיוחד לאור התכנים המגוונים והיחס האישי שמוענק לכל אחד מהילדים המשתתפים בקייטנה.

ראש העיר, רחמים מלול: "החברה העירונית משרתת את תושבי העיר גם בשמירה על שגרת העבודה והמשפחה שלהם. אנו שמחים להעמיד לרשות ההורים בעיר מגוון של קייטנות לכל הגילאים, ובמנעד רחב של נושאים. כמו בכל עניין, גם כאן מעמידה החברה העירונית שירות הכולל תוכן איכותי בסטנדרטים גבוהים".

לדברי איציק עובדיה מ"מ מנכל החברה העירונית: "המגוון העשיר של סוגי הקייטנות מאפשר לכל הורה וילד למצוא את מסגרת הקיץ המתאימה לו כך שהילדים יוכלו ליהנות מתכנים איכותיים המתאימים לאופיים והעדפתם האישית. לצד ההעשרה הפדגוגית שאנו שמים לה דגש במהלך הקיץ, אנו מחזקים את התחביבים ואת תחומי העניין הנוספים של הילדים שמסייעים לא פחות לפיתוח כישורים, מקייטנות הספורט השונות ועד קייטנת בימת הנוער שמפתחת ביטחון עצמי בנוסף לכישורי הבמה".

החברה העירונית מקיימת ברחובות את קייטנת 'בית הספר של חופש הגדול' והפעם היא בסימן "סיפורים בכל מיני צבעים". הקייטנה מיועדת לילדים בכיתות א'-ג', וכוללת את תלמידי החינוך המיוחד. תכנית הקייטנה עשירה במגוון הפעלות – פעילות מוזיקלית, ספורט, מחול, הרקדות, הצגות ילדים, מופע קסמים, יום שיא בשיתוף הורים ועוד.

בית הספר של החופש הגדול יתקיים בין התאריכים 21-1 ביולי, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00. יש אפשרות להירשם לצהרון, עד השעה 17:00, על פי תכנית העשרה מותאמת הכוללת ארוחת צהריים חמה ומזינה.

ילדי כיתות ג' ייהנו מקייטנת מצוינות באנגלית (תכנית תלמ"א – תכנית לאומית מצוינות אנגלית), שתופעל במסגרת קייטנות בתי הספר בין התאריכים 21-1 ביולי, בין השעות 13:00-8:00, בבתי הספר רון ארד ומדעים.

החברה תקיים בבתי הספר בעיר גם קייטנות הכנה לכיתה א' שתועבר על ידי מורים מוסמכים לגיל הרך. נושא הקייטנה הינו "שלום כיתה א" ובמסגרתה ילמדו הילדים בצורה חווייתית את אותיות ה- א'-ב', יחוו הכרות עם סביבת הלימוד החדשה וייחשפו לתכנים חינוכיים בדרך יצירתית. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 21-1 ביולי, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00, וניתן יהיה להירשם לצהרון עד השעה 17:00 בתוספת תשלום.

כמו כן, יפתח מחזור שני של קייטנת קיץ לילדי כיתות א'-ג' ולעולים לכיתה א'. המחזור השני יכלול פעילות עשירה בנושאים מגוונים, ויופעל בין התאריכים 8.8-22.7, בין השעות 13:00-8:00. תינתן אפשרות להירשם ליום ארוך עד השעה 17:00 הכולל ארוחת צהריים חמה בתוספת תשלום.

בנוסף לקייטנות אלו, החברה העירונית תקיים מגוון רחב של קייטנות קונספטואליות וייחודיות שמתאימות לכל ילד:

'קייטנת תיאטרון ואמנויות הבמה' שתתקיים בבימת הנוער רחובות בשני מחזורים, ובמסגרתה הילדים יתנסו מידי יום בכל הקשור לעולם הבמה – סדנאות דרמה ייחודיות, משחקי אלתור ומשחקי תפקידים, שירה, פיתוח קול, איפור במה ויצירת אביזרי במה. בסיום התהליך מעלים הילדים יחד עם הבמאי, מופע סיום מושקע וססגוני.

תכנית קיץ מיוחדת לילדים ונוער בבית האמנים שתציע פעילות קיץ יצירתית לילדים ונוער חובבי אמנות כדוגמת ציור, פיסול, בניית מודלים בהשראת חגיגת הקיץ, בשילוב פעילות חברתית, חווייתית והעשרה אמנותית. מורי התכנית הינם אמנים פעילים המלמדים גם בתכנית המצטיינים לילדים יוצרים.

במרכז חלומות תפעל קייטנת החלומות, שתחל עם סיום צהרון הקיץ, ב-21.7, ותופעל עד לשבוע האחרון של אוגוסט (23.8), ובמסגרתה ייהנו הילדים, בגילאי 8-4, מימי כיף מלאים בהפעלות, חוגי העשרה והפעלות חיצוניות בנושאים שונים כגון קולנוע, מוזיקה ועוד. הקייטנה תפעל בין השעות 17:00-7:30 ותכלול ארוחת בוקר בריאה וארוחת צהרים מזינה.

עבור הספורטאים הצעירים שבין ילדי העיר, מציעה החברה העירונית גם קייטנות ספורט בהדרכת מאמנים ומדריכים מוסמכים, המשלבות הדרכה מקצועית ופעילויות חברתיות מהנות המתקיימות באולמות ספורט ממוזגים ומיועדות לילדים מכיתה א' ועד לבני נוער בכיתה י"ב, בחלוקה לקבוצות גיל. בין היתר, קייטנת כדורגל בהיכל הספורט הממוזג "ברזילי" בשני מחזורים לתלמידי היסודי, קייטנת כדורסל שתתקיים באולם הספורט "אוסי וזוהר", גם היא בשני מחזורים לתלמידי היסודי, עם אפשרות להרשמה לשבועיים או לשלושה שבועות, מחנה כדורסל מקצועי, באולמות הספורט "מדעים", "אמי"ת" ו"שז"ר", ולמסיימי כיתות ד'- ז' קייטנת כדור-יד בהיכל הספורט "קציר".

לפרטים נוספים ולהרשמה: 08-6683870 או באתר החברה העירונית רחובות:  www.ironit-rehovot.co.il   ובעמוד הפייסבוק של החברה העירונית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh