שותפים גם באמנות

שותפים גם באמנות

משלחת אמנים מרחובות יוצרת עם אמנים ממיניאפוליס.

שותפות "ביחד" רחובות – מיניאפוליס – הסוכנות היהודית היא פלטפורמה המחברת בין העיר רחובות לבין הקהילה היהודית במיניאפוליס, ארה"ב במגוון דרכים.

שלוש אמניות מרחובות: ענת פרידמן, פזית אסולין ורוני שייבר משתתפות השבוע במשלחת  אמנים בקהילה היהודית של מיניאפוליס, במדינת מינסוטה בארה"ב. המשלחת היא אורחת של הפדרציה היהודית ושותפות רחובות – מיניאפוליס (Partnership2Gether) של עיריית רחובות הסוכנות היהודית.

שלוש האמניות עובדות בצוותא עם שלושה אמנים ממיניאפוליס. ששת האמנים משתתפים בפרויקט בן שנה בשם REART. הפרויקט כולל חילופי אמנים ותערוכה משותפת בנושא "יהדות, מדע ואמנות" שתתקיים ברחובות בנובמבר ובמיניאפוליס בספטמבר השנה. זהו רק אחד משיתופי הפעולה של השותפות במגוון תחומים בין רחובות לקהילה היהודית במיניאפוליס.  מלבד בתחום האמנות, שיתוף הפעולה קיים גם בתחומי החינוך הפורמלי והלא פורמלי , מועדון קריאה משותף ועוד.

במהלך חילופי האמנים יפעילו האמנים אירוע אמנותי לקהילה היהודית החוגגת את יום העצמאות, ויבקרו ויפעלו פעילות אומנותית בבתי ספר יהודיים ולא יהודיים, בבתי כנסת, בקבוצות של אנשים עם צרכים מיוחדים ועוד. הם יבקרו במוסדות קהילתיים שונים וילמדו כיצד פועלת הקהילה היהודית במינאפוליס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh