מרכז הספורט והנופש העירוני ע"ש וייסגל פותח את עונת הרחצה

מרכז הספורט והנופש העירוני ע"ש וייסגל פותח את עונת הרחצה

מחירים מוזלים לתושבי רחובות ברכישת מנוי או כרטיסיה. המרכז ייפתח שעריו החל מ- 2.6.19.

מרכז הספורט והנופש העירוני ע"ש וייסגל של החברה העירונית רחובות פותח את עונת הרחצה החל מיום ראשון (2.6.19) ומציע מחירים מוזלים לתושבי רחובות במסגרת מנוי עונתי או שנתי וכן במסגרת כרטיסיות של 10 כניסות במחיר מוזל או כרטיסים חד פעמיים.

מרכז הספורט והנופש ויסגל מציע חוויה לכל המשפחה וכולל מדשאות מרווחות, שמשיות, כיסאות נוח, מתקני ספורט מתוחזקים, חדרי מלתחות וקפיטריה. המתחם מחולק ל-2 מתחמים של בריכות שחיה עירוניות, ובכל אחד מהמתחמים קיימות בריכות שחיה לבוגרים ולפעוטות. מתחם אחד כולל בריכת שחיה עירונית הפעילה בכל ימות השבוע ותחל את פעילותה במתכונת קיץ החל מה-2.6. המתחם השני כולל בריכת שחיה עירונית המיועדת לרחצה נפרדת (סגורה בשבת), תחל גם היא את עונת הקיץ החל מה-2.6  עפ"י לוח זמנים קבוע מראש לנשים ולגברים בנפרד.

לדברי איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "מרכז וייסגל העירוני נותן מענה למגוון הצרכים של האוכלוסייה הרחבה, מלימוד שחייה, דרך בילוי משפחתי והנאה ממתקני המרכז ועד זמני שחייה נפרדת למי שרלוונטי עבורו. הן הכניסה למרכז והן לימוד השחייה, מוצעים לתושבים במחירים מסובסדים כחלק ממדיניות ראש העיר, על מנת לאפשר לכולם גישה לבריכה העירונית בעונת הקיץ . חשוב לציין כי פעילות המרכז מאושרת על ידי משרד הבריאות ופועלת על פי התקנות המחמירות של הפעלת בריכות שחייה".

טווח מחירי הכניסה למתחם: 30-25 ש״ח לילדים, 35-30 שקלים לבוגר. כתובת: מרכז 'וייסגל', רחוב דובנוב 8, רחובות. דרכי הגעה: ניתן להגיע בתחבורה ציבורית (קו 15) עד הכניסה למרכז. שעות פתיחה ומחירים באתר החברה העירונית ואתר עיריית רחובות, או בטלפון: 08-6586585.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh