בגני הילדים ברחובות – בכולם מתחשבים

בגני הילדים ברחובות – בכולם מתחשבים

שלטים ייעודיים אשר ידווחו על מוצרים אלרגנים האסורים בכניסה לגן, נתלו בגנים השונים בעיר.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "לסביבה החינוכית תפקיד משמעותי במניעת חשיפה של הילד הסובל מאלרגיה למוצרי המזון שאליו הוא אלרגי.

המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות, יצאה ביוזמה להתקנת שלטים,  אשר נתלו בכניסה לכל גן בו לומד ילד עם אלרגיה מסכנת חיים.

השלטים בגני הילדים נועדו למזער את הסכנה לאותם ילדים אשר סובלים מאלרגיות למזון, ולמנוע מהם לצרוך בטעות אוכל אליו הם רגישים, כגון מוצרים המכילים שקדים, בוטנים, אגוזים חלב ועוד , ובכך להפוך את חייהם של אותם הילדים לבטוחים יותר.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "לסביבה החינוכית תפקיד משמעותי במניעת חשיפה של הילד הסובל מאלרגיה למוצרי המזון שאליו הוא אלרגי. לכן אנו עושים כל מאמץ כדי להפוך את הסביבה החינוכית למתאימה עבור הילדים האלרגיים ובמקביל עושים הסברה לילדי הגן בנושא".

מזל דהן, מנהלת המחלקה לגיל הרך: "בשנתיים האחרונות נהנים ילדי גני הילדים מהדרכה והובלה של תזונאית מוסמכת, אשר דואגת לתפריט מאוזן ובריא לכל גן בכלל , ולגנים בהם לומדים ילדים אלה בפרט. הצוותים החינוכיים שומרים על גנים סטריליים מהאלרגן המסכן חיים  על פי הוראת חוזר מנכ"ל, והשלטים בשער הגן יסייעו ביישום הוראה זו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh