זו השנה הרביעית!

זו השנה הרביעית!

עשרות מעסיקים מרחובות כבר אשרו את השתתפותם ביריד תעסוקה עירוני לנוער לקראת החופש הגדול.

עיריית רחובות תקיים יריד תעסוקה עירוני, שיציע מגוון מקומות עבודה לבנות ובני נוער בחופש הגדול, ויעניק להם מידע לגבי זכויותיהם. רביעי, 12.6.19, בין השעות 17:00 – 20:30, רחבת עיריית רחובות. הכניסה ללא תשלום.

מידי שנה מתקבלות פניות רבות של הורים ושל בני נוער, המחפשים תעסוקה לקיץ. על מנת לסייע להם באיתור והשמת משרות לתעסוקה הולמת, מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות מקיימת יריד תעסוקה עירוני, זו השנה הרביעית, במסגרתו יוקמו דוכני מעסיקים, אשר יאפשרו לנערות ולנערים לקבל הצעות עבודה ולמצוא תעסוקה מכבדת והולמת לכישוריהם.

במסגרת זו, עשרות מעסיקים מרחובות אשרו את השתתפותם ביריד התעסוקה, שיתקיים ביום רביעי, 12.6.19, בין השעות 17:00 – 20:30 ברחבת העירייה, עם מגוון רחב של מקומות תעסוקה, אותם יציעו לנוער לקראת החופש הגדול.

בהמשך הערב, לאחר חשיפת מקומות התעסוקה, יתקיים מופע של הזמר דודי בוזגלו, בו יוכלו בני ובנות הנוער ליהנות מערב מהנה, שיכלול גם שיתוף של קבוצת "חיות במה", הפועלת בבית הספר למנהיגות בעירונוער.

מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר: "גם השנה בני הנוער של רחובות יעבדו בקיץ בעבודות בטוחות, אשר יכבדו את זכויותיהם ויכבדו אותם, אני מזמין את כולם להגיע ולהפיק את המיטב מהאירוע, בברכת פרנסה טובה לכולם!"

מנהל מחלקת ילדים ונוער, אבי יוספי: "יריד התעסוקה מהווה פלטפורמה איכותית למציאת עבודה לחופש הגדול. בני הנוער מוזמנים לקחת חלק ולמצוא תעסוקה לחופש הגדול. מקווים ומאחלים לבני הנוער לקבל את המיטב מערב זה, וכמובן שהצלחה במציאת עבודה התואמת את רצונותיהם היא ההצלחה שלנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh