משחקים לזכרו

משחקים לזכרו

עשרות השתתפו בטורניר כדורגל לציון שנה למותו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ז"ל בן העיר.

לרגל סיום השנה, התקיים לפני כשבוע טורניר סיכום פעילות לפרויקט "ליגת מגרשים מוארים" להוגנות וסבלנות בספורט ע"ש רונן לוברסקי ז"ל ברחובות.

פרויקט "ליגת מגרשים מוארים", הפועל בעיר מזה כחמש שנים, נקרא השנה ע"ש החייל רונן לוברסקי ז"ל, לוחם דובדבן שנפל בעת מילוי תפקידו, זאת לאור הערכים בהם האמין רונן ז"ל, ביניהם המצוינות באמצעות הספורט.

הפרויקט נערך על ידי עיריית רחובות, בהובלת הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול, בשיתוף אגף הספורט בחברה העירונית רחובות, עמותת החלוץ-חינוך דרך ספורט מייסודה של "דרור ישראל" ומשפחת לוברסקי.

במסגרת הפרויקט, הקבוצות נהנות מאימונים ומשחקי כדורגל, מידי שבוע, בארבע שכונות ברחובות, במסגרת חינוכית-חברתית, ברוח ערכיו של רונן לוברסקי ז"ל – אמונה בטוב ועשיית טוב, דבקות במטרה, ציונות ואהבת הארץ.

הטורניר המסכם התקיים במגרשי הכדורגל 'וייסגל' ברחובות והשתתפו בו ארבע קבוצות בכיתות ז'-ח' מרחבי העיר: קבוצת מרכז נוער כפר גבירול – הקבוצה המנצחת בטורניר, קבוצת בי"ס מדעים – הקבוצה שזכתה באות הקבוצה ההוגנת, קבוצת בי"ס אורט רחובות – שקיבלה את אות הקפטן המצטיין וקבוצת בי"ס דה שליט.

הטורניר נפתח בנשיאת דברים של ולדימיר לוברסקי, אביו של רונן, והמשיך בדבריו של איציק עובדיה מ"מ מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, נופש וספורט ומנהל אגף הספורט, אבי פיטרו מנהל הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול רחובות ותומר בן אור רכז הפרויקט מטעם עמותת 'החלוץ'.

זוהר בלום, מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה למניעת נגע הסמים ואלכוהול:  "כחלק מהפעילות החינוכית הנערכת בעיר, אין יותר ערכי מלהנציח את רונן לוברסקי בספורט, שהוא אחד הערכים בהם האמין ואף הצטיין".

איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אני מברך את השחקנים על  השתתפותם בפרויקט הן בהיבט הרגשי, שבעזרת משחק הכדורגל, מסייעים בהנצחת רונן לוברסקי ז"ל והן בהיבט הספורטיבי, שמשקיעים את הפנאי בפעילות ספורטיבית חשובה".

אבי פיטרו, מנהל הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול רחובות: "אנו רואים זכות גדולה לקרא לפעילות ע"ש רונן לוברסקי ז"ל, ומאמינים כי באמצעות הנחלת הערכים של רונן אנו הופכים את הפעילות לטובה, מעמיקה ואיכותית יותר.

ולדימיר לוברסקי, אבא של רונן ז"ל: "אריק, אח של רונן, ביקש מעם ישראל לעשות טוב. הפרויקט הזה אחד הדברים שהכי מבטאים את הבקשה של אריק מעם ישראל. תהיו טובים יותר, תשפרו משהו אצלכם ותעבירו את זה הלאה לכולם יש משפחה וחברים. אפשר שכל אחד ייקח משהו קטן ויעביר את זה הלאה. העולם יהפוך להיות טוב יותר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh