"ציפור קטנה בלב"

"ציפור קטנה בלב"

בימת הנוער מציגה: מחזמר מקורי חדש המבוסס על שיריו של יגאל בשן. הצגות הבכורה ייערכו ביום שלישי 11.6 בשעה 18:30 וכן בשעה  20:00 בבית העם, היכל התרבות העירוני.

בימת הנוער של החברה העירונית רחובות נרגשת להציג מחזמר חדש ומקורי, המבוסס על שיריו של יגאל בשן ז"ל, בהשתתפות 180 ילדי להקות הזמר כיתות א'-ו' של בימת הנוער.

המחזמר מגולל את סיפורו של אורי, נער רגיש ומיוחד. הרגישות והלב העדין שלו יוצרים מורכבות וקשיים בתקשורת שלו עם החברה ועם עצמו. המבוגרים קוראים לזה בעיות רגשיות ואורי קורא לזה "ציפור קטנה בלב". אורי יוצא למסע במהלכו הוא לומד לפתוח את הלב, לממש את אהבתו לסיוון ולשחרר לחופשי את הציפור הקטנה שבלב שמקשה עליו להיפתח לעולם.  בעזרת התהליך של אורי, הקהל עובר שיעור חשוב בקבלת השונה ובקבלה עצמית.

המחזמר נכתב בעקבות שיריו של יגאל בשן ז"ל מכל הזמנים, וביניהם: סיוון, קפה אצל ברטה, שמיים, תן לי, חמור לבן, כמו צועני ועוד.

הכותבת היא גלית דהן מור יוסף, מנהלת מוזיקלית של הלהקות הצעירות בכיתות א-ו בבימת הנוער על הבימוי, עיבוד ועריכה מנצחת יעל עמרם ועל הכוריאוגרפיה- דורית היינוביץ.

לדברי גלית דהן, כותבת המחזה והמנהלת המוזיקלית של הלהקות הצעירות בבימת הנוער רחובות: "אני גדלתי על יגאל בשן, ולאחר מותו החלטתי לשבת לכתוב מחזמר בעקבות שיריו מהתקופות השונות. מרגש ומהנה לראות כיצד הילדים מזמזמים את השירים השונים ובעצם לראות את החיבור למקורות המוזיקה הישראלית הנוסטלגית ולא רק ללהיטי הפופ העכשוויים".

לדברי אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: "מכיוון שאנו דוגלים בבימה להנגיש את שיריהם של גדולי הזמר העברי, זו הייתה הזדמנות להכיר לשחקנים הצעירים את אחד הזמרים הבולטים לאורך השנים ששיריו הפכו לנכס צאן ברזל".

לדברי חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "בימת הנוער בעירנו מהווה בית של תרבות ואמנות הן עבור השחקנים הצעירים המשתתפים בפעילות השוטפת והן עבור הקהל הרחב, שנהנה מההפקות השונות".

יום שלישי 11.6, בשעה 18:30 ומופע נוסף בשעה 20:00 בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני. עלות כרטיס: 15 ₪ לפרטים והזמנת כרטיסים: bima@ironit.co.il  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh