ביום רביעי בבוקר: יפורסמו השיבוצים לילדים בגילאי 3 טרום טרום חובה

ביום רביעי בבוקר: יפורסמו השיבוצים לילדים בגילאי 3 טרום טרום חובה

הורים לילדים בגיל 3 (שנתון 2016) יוכלו לצפות בשיבוצים של ילדיהם באתר האינטרנט העירוני, החל מיום רביעי בבוקר, טז' בסיוון, 19.6, ועד יום רביעי, כג' בסיוון, 26.6.

השיבוצים נקבעו בהתאם לקריטריונים שפורסמו, ביניהם הצורך בצהרון, אזור מגורים/רישום, איזון בנים בנות, איחוד אחים ועוד. ניתן להגיש ערר על השיבוץ רק בין התאריכים בהם האתר פתוח לצפיה.

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת את אתר השיבוצים לצפייה, לאחר עבודה רבה שנעשתה בהתאם לקריטריונים שפורסמו, והחל מיום רביעי, 19.6.19, יוכלו הורים לילדים בגילאי 3 (שנתון 2016) לצפות בשיבוצים של ילדם.

הקריטריונים לשיבוץ: צורך בצהרון; אזור מגורים/רישום; הרכב קבוצות גיל; איזון בנים בנות; איחוד אחים; סיבות רפואיות מגובות במסמכים; רצף חינוכי .

מזל דהן, מנהלת המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער: בתהליך השיבוץ  עשינו מאמצים רבים כדי להיענות לבקשת ההורים.יחד עם זאת אנו מדגישים שגני הילדים בעיר מאוישים ע"י צוותים מקצועיים הרואים בעבודתם שליחות ועושים מלאכתם נאמנה.

הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר, יוכלו לעשות זאת החל מיום רביעי, 19.6.19, באמצעות אתר השיבוצים ועד יום רביעי, 26.6.19. וועדת הערר, המורכבת מנציג ציבור, נציג פדגוגי, מנהלת המחלקה לגיל הרך, רכזת רישום, וועדות המפוקחות על ידי מבקר העיריה, תדון בבקשות במהלך חודש יולי.

הקריטריונים שיעמדו בפני וועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים.

תשובות על הערר יישלחו ישירות להורים באמצעות הדוא"ל, במהלך חודש יולי.

 האתר יהיה פתוח בין התאריכים 19 – 26 ביוני, לצפייה בשיבוצים ולהגשת ערר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאגף החינוך והנוער hinuch@rehovot.muni.il

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh